INEA zaprezentowała nową stronę internetową, stworzoną z myślą o klientach biznesowych oraz instytucjonalnych. Jest ona częścią kampanii „Biznes wymaga dobrego połączenia”. W jej ramach powstało także logo dedykowane dla tego segmentu klientów oraz wdrożona została nowa identyfikacja wizualna.

„Biznes wymaga dobrego połączenia” – to hasło nowej kampanii INEA dedykowanej odbiorcom usług z sektora biznesowego oraz instytucjom i jednostkom samorządowym. W ramach tych działań wdrożono nowe elementy komunikacyjne: stronę internetową (biznes.inea.pl), logo INEA Biznes oraz materiały promocyjne i wizerunkowe. Po raz kolejny w komunikacji operatora pojawili się pracownicy INEA. Tym razem są to osoby odpowiedzialne za współpracę z obszarem B2B, instytucjami czy urzędami.

Usługi biznesowe INEA są jednymi z najlepszych, o ile nie najlepszymi na rynku. Oferujemy firmom profesjonalne rozwiązania telekomunikacyjne wspierające rozwój ich biznesu. Nie zapominamy też o szkołach czy instytucjach, bo nasze usługi są dziś niezbędnym elementem ich funkcjonowania – komentuje nową kampanię Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

W ofercie biznesowej operatora dostępne są nie tylko usługi internetowe, telefoniczne czy telewizyjne, ale też transmisja danych, monitoring wizyjny czy nowoczesne rozwiązania projektowe z wykorzystaniem oferowanego przez INEA data center.

Z usług INEA Biznes korzysta blisko 10 000 klientów, w tym szkoły, placówki oświatowe, instytucje oraz jednostki samorządowe.

źródło: INEA