Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Play, Promocje-Formuła Play na Kartę – zmiany? (aktualizacja)

Formuła Play na Kartę – zmiany? (aktualizacja)

Formuła Play na Kart, to oferta którą charakteryzuje prostota oraz niska cena, niestety ostatnio jak donoszą Czytelnicy Telix.pl „fioletowy” operator wprowadza zmiany w systemie doładowań.

Na kilku numerach w taryfie Formuła Play na Kartę dokonałem zasilenia konta przez Strefę Doładowań Play na Facebook (z bonusem 15%). Tymczasem zamiast bonusu 15% przedłużającego Pakiet Promocyjnych Złotówek otrzymałem (na każdym numerze) pakiet Internet 500 MB ważny 30 dni – informuje Telix.pl Czytelnik podpisujący się SimplusowiecU.

W strefie doładowań nie było żadnej informacji o pakiecie MB, była podana jedynie kwota doładowania i bonusu 15% jaką zostanie zasilone konto (jak zawsze do tej pory), natomiast do chwili obecnej – mimo, że minęła już regulaminowa doba na jego przyznanie – bonus się nie pojawił. Czy jest to pomyłka systemowa czy została wprowadzona jakaś zmiana w systemie doładowań czy też taryfie Formuła Play na Kartę? – dodaje.

Wysłaliśmy zapytanie, w tej sprawie do Marcin Gruszki, rzecznik P4, operatora sieci Play.

Nie powinno tak być – cały czas ten bonus 15% obowiązuje – otrzymaliśmy odpowiedź.

Aktualizacja z dnia 14.02.2018r

Rzeczywiście tak nie powinno być – przy doładowaniach przez Strefę Doładowań na Facebooku promocja cały czas uwzględnia 15% wartości doładowania na konto promocyjne już od kwoty 5 zł.

Czytelnikowi dodaliśmy 15% na konto promocyjne, zgodnie z doładowaniem, więc nie musi podejmować dodatkowych działań.

Gdyby komukolwiek innemu przytrafiła się ta sytuacja (do wczoraj lub od jutra) zachęcam do kontaktu z Obsługą Klienta lub utworzeniem zgłoszenia w Play24 – będziemy dodawać właściwe bonusy – wyjaśnia Krzysztof Sylwerski z sieci PLAY. 

źródło: wł.



Autor |2018-02-14T13:02:35+02:0014 lutego 2018 11:50|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Play, Promocje|Tagi: , , , |21 komentarzy

21 komentarzy

  1. observer 12 lutego 2018 w 10:41 - Odpowiedz

    Wczoraj u konkurencji (Telepolis) w komentarzach ktoś pisał, że również otrzymał 500 MB zamiast bonusu 15%. Pewnie Play cichcem wprowadził zmiany aby ukrócić przedłużanie pakietu złotówkowego, ale tradycyjnie już nie raczył o tym poinformować 😉

  2. specu 12 lutego 2018 w 14:42 - Odpowiedz

    Zadna pomyłka… przed chila doladowalem swoj numer na kartę i także dostalem 500mb zamiast 15% z doladowania za pomoca FB. Coś porąbali.

  3. foksik 12 lutego 2018 w 16:48 - Odpowiedz

    U mnie to samo. Ładowane jeden po drugim kilka numerów w FPnK – i na każdym zamiast bonusu przedłużającego pakiet zł pakiet 500 MB. Pakiet promo ostatecznie przedłużony 10 za 5. …

  4. Kan 12 lutego 2018 w 17:05 - Odpowiedz

    Prosimy na mój e-mail podać namiary na swoje konto. Jesteśmy w porozumieniu z Play. Tylko w ten sposób można wyjaśnić ten problem. Andrzej

  5. Play4fans 12 lutego 2018 w 18:31 - Odpowiedz

    Pewnie Play próbuje ukrócić przedłużanie pakietu 500zł 😉
    Lada dzień po cichu zniknie i 10 za 5…
    A rzecznik powie: „nie nie, bonus 15% i 10 za 5 cały czas obowiązuje” ;D

  6. jarekt 12 lutego 2018 w 18:38 - Odpowiedz

    Po pierwsze, zmiany od 1 marca ww wszystkich cennikach/regulaminach ofert na kartę w Play są związane ze zmianami w zasadach rozliczania RLAH od 1 marca i nie mają nic wspólnego z opisanym tu problemem.

    Po drugie, problem jest rozkminiony na forum telepolis: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=91845

  7. specu 13 lutego 2018 w 03:09 - Odpowiedz

    sam go zalozylem 😉 nie jest rozkminiony…. tylko rozkminiany… :/

    • jarekt 13 lutego 2018 w 11:00 - Odpowiedz

      no tak, rozkminiany 🙂

  8. specu 13 lutego 2018 w 03:10 - Odpowiedz

    Kan, nie mam Twojego maila 🙁

    • Kan 13 lutego 2018 w 07:15 - Odpowiedz

      kandrzej at telix.pl

  9. jarekt 13 lutego 2018 w 18:56 - Odpowiedz

    Doładowałem właśnie testowo kilkanaście numerów poprzez Strefę Doładowań i dostałem na każdym bez wyjątków PromoZŁ na 30 dni (zsumowały się z obecnymi i je przedłużyły).
    Albo naprawili albo ja mam takie szczęście.
    Więcej info będzie na podlinkowanym wcześniej forum.

    • specu 14 lutego 2018 w 01:02 - Odpowiedz

      Doładowałeś, ale dla taryfy „Lubię To!” … a problem występuje w taryfie „Play Formuła na Kartę”.

      • jarekt 14 lutego 2018 w 01:23 - Odpowiedz

        No że problem jest przynajmniej w FPnK, to już było wiadomo (ja Wam wierzę :)). Ja osobiście najpierw sprawdziłem PnKLT (Play na Kartę Lubie To) i spodziewałem się, że problem dotyczy wszystkich taryf i żadna taryfa nie dostaje PromoZŁ poprzez doładowanie na FB – ale wszystkie numery z taryfą PnKLT jednak dostały dzisiaj (w zasadzie wczoraj) PromoZŁ. Nie wiem jak z taryfami np. PnK i PnKRWK (one mnie najmniej interesują).

  10. k 13 lutego 2018 w 21:37 - Odpowiedz

    pewnie włączyliście cykliczne doładowanie i dziwicie się

    • jarekt 14 lutego 2018 w 01:12 - Odpowiedz

      To nie ma nic wspólnego z tym błędem.

  11. jarekt 14 lutego 2018 w 01:16 - Odpowiedz

    Właśnie parę minut temu FPnK doładowałem. Niestety, w FPnK, PromoZŁ nie przyszły. 500MB za to jest.

    W każdym razie NIC NIE NAPRAWIONO od wczoraj, bo dalej w FPnK nie przychodzą PromoZŁ.

    W PnKLT PromoZŁ przychodzą bez najmniejszego problemu i za każdym razem.

    • jarekt 14 lutego 2018 w 14:04 - Odpowiedz

      Mam pecha…
      Akurat dzisiaj (14 lutego) jest walentynkowa promocja doładowań i wyjątkowo dzisiaj 15%/30% bonusu PromoZŁ we wszystkich taryfach jest wyłączone.
      Za 5zł jest za to dzisiaj… 500MB 🙂
      Czyli 2 dni temu Play w systemach pomieszał totalnie promocje i w taryfie FPnK włączył promocję walentynkową 2 dni wcześniej (innym taryfom tego nie zrobił).

  12. sewol 14 lutego 2018 w 12:32 - Odpowiedz

    Play faktycznie w ostatnim czasie ma coraz więcej „przypadkowych” problemów. Jeżeli ktoś z Was korzysta jeszcze ze starej opcji „zbieraj minuty” sprawdźcie czy system dolicza Wam promocyjne minuty czy tylko wydłuża ich ważność.

  13. specu 14 lutego 2018 w 16:16 - Odpowiedz

    niestety… jesli oddali to tego nie zauważyłem. Promocyjne złotówki nadal są ważne do 18.02… więc chyba nie o to chodziło.

    • jarekt 14 lutego 2018 w 16:43 - Odpowiedz

      15% Ci dali, ale o 30 dniach zapomnieli 🙂

  14. Romuald 22 lutego 2018 w 08:43 - Odpowiedz

    Byłem w Play przez krótki czas, nie przekonali mnie do siebie bo cena w pewnym momencie kusiła, ale sama jakość usługi pozostawiała wiele do życzenia- może to zwykły pech, no ale w każdym razie całkowicie mi z nimi nie po drodze, teraz w Virgin Mobile jestem i mam nadzieję, że jednak nie dojdzie do tego połączenia o którym gdzieś tam czytałem, bo wolałbym jednak przy jakości VM zostać

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.