Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej nowych taryf w T-Mobile Polska. Twarzą akcji jest piłkarz Robert Lewandowski ze swoją żoną Anną. Przekaz reklamy: tylko klienci T-Mobile mogą oglądać mecze z Brazylii na żywo na swoich smarfonach.
Podstawą taryf jest absolutny no limit na wszystkie podstawowe usługi, w każdej taryfie znajdzie się także przynajmniej jeden model smartfonu obsługujący LTE za symboliczną złotówkę. W ofertach Jump! usługi streamingu nie będą zużywały danych z pakietu.
Regulaminy i cenniki telefonów: Tutaj
W każdej taryfie znajdą się również pakiety danych. Klient będzie informowany o zużyciu 80% danych w danym okresie, a w dowolnym momencie będzie mógł podnieść limit dokupując wybrany pakiet. W wyższych taryfach w ramach oferty klienci otrzymają również minuty na połączenia do krajów UE, połączenia wychodzące i przychodzące w ramach roamingu w UE. Klienci usług biznesowych znajdą w swoich taryfach również pakiety danych do wykorzystania w roamingu na terenie UE i całego świata.
Oferty Jump! kuszą też klientów możliwością streamingu muzyki (z serwisu WiMP) i wideo (m.in. z TV) bez uszczuplania transferu danych.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Reklamę nakręcili, ale ludziom za udział, czyli statystowanie do tej pory nie zapłacili, wstyd, dziadostwo, żenada. Tylko Lewy chyba dostał kasę.
To poważny zarzut oszustwa. Potrafisz go udowodnić w razie 'W’ czy liczysz na swoje 'incognito’ netowe, dzięki któremu czujesz się bezpiecznie bezkarny, jak co poniektóry? 😳 🙂
Mocne słowa ~LesH, raczej o oszustwie jeszcze nie ma mowy. Oczywiście są ważne umowy dla statystów, które są pewnie podpisane. Niewypłacenie na czas nie świadczy jeszcze o oszustwie, bo może firma jest w upadłości lub operator za wykonanie reklamy jeszcze nie zapłacił.
Leszku, Bartek nie wspomniał o oszustwie tylko o dziadostwie. Jaki miałby też problem z udowodnieniem, że mu nie zapłacili? Nie mają jego podpisu w „za udział wzięli” to znaczy nie dostał kasy. Proste?
Nie jest możliwe ze bez podpisu zgody występujących w reklamie reklama jest nadawana w TV. No chyba ze takie standardy ma firma trolla.
Jakiś link do informacji? Bo tak to każdy może sobie skrobać w sieci co mu sie żywnie podoba.