Jesteś tutaj:-, Inne, Newsy, Tablety-Apple wymieni wadliwe ładowarki, które sprzedawał przez 3 lata
750x200 z dziewczynaAdvertisement

Apple wymieni wadliwe ładowarki, które sprzedawał przez 3 lata

Firma Apple ustaliła, że jej europejskie zasilacze USB o mocy 5W, dostarczane z telefonami iPhone 3GS, iPhone 4 i iPhone 4s w latach 2009 – 2012, mogą się przegrzewać, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa. Teraz ogłasza akcję serwisową, w ramach której wymieni wadliwe zasilacze na poprawione modele.


Apple zdecydowało się bezpłatnie wymienić każdy zasilacz, którego dotyczy problem przegrzewania się, na nowy, przeprojektowany model. W jaki sposób sprawdzić, czy jesteśmy w posiadaniu wadliwego urządzenia? Należy spojrzeć na etykietę między bolcami zasilacza i porównać ją z poniższymi ilustracjami zaznaczonymi na czerwono.

Zasilacz mogący sprawiać problemy to model A1300, o literach „CE” wypełnionych szarym kolorem:


Numer modelu przeprojektowanego zasilacza to A1400, a litery „CE” mają szary tylko kontur. Takiego zasilacza nie trzeba wymieniać:


Zasilacz lub zasilacze, których dotyczy ten problem, należy przynieść do Autoryzowanego Serwisu Apple biorącego udział w programie. Od 18 czerwca 2014 roku w programie będą też uczestniczyć partnerscy operatorzy sieci komórkowych. W ramach procedury wymiany konieczna będzie weryfikacja numeru seryjnego telefonu iPhone, dlatego należy zabrać go ze sobą.

Tutaj wyszukasz najbliższy, autoryzowany Serwis Apple.

Tutaj znajdziesz partnerskich operatorów sieci komórkowej.

Osoby, które przypuszczają, że zapłaciły za wymianę spowodowaną tym problemem, mogą skontaktować się z firmą Apple w celu uzyskania zwrotu kosztów.

Do głowy ciśnie się tylko jedno pytanie – dlaczego Apple postanowiło wymienić wadliwe ładowarki dopiero teraz, skoro już w 2012 roku wiedziało o usterce bo zastąpiło je bezpiecznym modelem?

Źródło: Apple

Sewix



Autor |2014-06-13T22:48:01+01:0013 czerwca 2014 22:48|Kategorie: Apple, Inne, Newsy, Tablety|Tagi: , , , |3 komentarze

3 komentarze

  1. Wkny 13 czerwca 2014 w 21:54 - Odpowiedz

    Wyssali z nas kasę za sprzęt ,nie uznawali kłopotów ze sprzętem .Serwis Japca ma nas w d..e a teraz po x czasu nagle wymieniają sprzęt co był wadliwy od paru lat. czyli jesteśmy tylko potrzebni jak kupić mamy sprzęt a potem Japco ma nas w d…e .Typowe u Japca,nigdy więcej nic nie kupię od Japca,smart mi padł po 1 mcu i co i nic Japca serwis miał mnie w d..ie teraz po x czasie wymieniają ładowarkę co mi spaliła sprzęt .

  2. swen 14 czerwca 2014 w 19:42 - Odpowiedz

    Bill Gates się w gronie przewraca.

    • LesH 14 czerwca 2014 w 22:07 - Odpowiedz

      Ciekawe w jakim gronie się teraz przewraca i obraca… 🙄 :lol

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.