Marka Honor podsumowała największe zakupowe wydarzenie on-line – Honor Fan Festival 2020. Od 30 marca do 14 kwietnia sprzedawano wszystkie produkty marki włączając w to laptopy oraz urządzenia typu wearables. Największą popularnością cieszyły się HONOR MagicBook i Honor MagicWatch 2.
Urządzenia ubieralne Honor
W krajach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) sprzedaż Honor MagicWatch 2 poszybowała o 210 procent w porównaniu do dwóch tygodni poprzedzających Honor Fan Festival. W Polsce festiwal trwał od 1 do 12 kwietnia. W tym czasie sprzedaż Honor MagicWatch 2 wzrosła o 360%. Smartwatch stał się w bestsellerem w sieci RTV Euro AGD. O 20% wzrosła również sprzedaż Honor Band 5. Dużym zainteresowaniem cieszył się również Honor 20 Lite, który odnotował 150% wzrost. |
|
Honor MagicBook 14
W Niemczech Honor MagicBook 14 uplasował się na liście TOP 5 najlepiej sprzedających się laptopów w Notesbookbilliger.DE.
W Wielkiej Brytanii Honor MagicBook 14 został wyprzedany podczas pierwszej fali sprzedaży w Amazon.co.uk. |
Honor MagicBook
Podczas HonorFan Festival MagicBook wyprzedał się w hihonor.com/my i innych wiodących malezyjskich platformach sprzedażowych włączając w to Shopee, Senheng, DirectD i Urban Republic. |
„Pragniemy skorzystać z okazji, by ogromnie podziękować za zakupy wszystkim naszym Fanom na świecie” – powiedział George Zhao, Prezes Honor – „Wspieramy naszych klientów i udziałowców w tym pełnym wyzwań czasie. Mamy nadzieję, że każdy zakup odegrał choć drobną rolę w dążeniu do zdrowego i produktywniejszego stylu życia, ponieważ wszyscy dostosowujemy się do nowych okoliczności”.
Zostaw komentarz