Przygotowanie urządzeń do pracy.
Montaż oraz instalacja urządzeń jest bardzo prosta. Do tego przez cały ten proces prowadzi nas krok po kroku instrukcja umieszczona w pudelku. A mianowicie:
1. Podłączamy centralkę do prądu oraz sieci. Włączamy.
2. Rozpakowujemy wszystkie czujniki. Ściągamy wszystkie zaślepki na bateriach i montujemy je ( z wiadomych przyczyn ja tego nie robiłam – sprzęt miałam dostępny zaledwie na 2 tygodnie ).
3. Pobieramy na Samsung Galaxy S7 EDGE ).
4. Następnie dodajemy naszą centralkę, poprzez odczytanie QR-Code urządzenia dostarczonego w naszej instrukcji, oraz wpisanie domyślnego loginu i hasła również dostarczonego w instrukcji ( hasło i login możemy oczywiście później zmienić ).
5. I tutaj pojawiły się pierwsze problemy. Niestety domyślne dane nie zadziałały. Z racji, że jest to wersja jeszcze grubo przedpremierowa, to wybaczamy taką małą niedogodność. Producent bardzo szybko zadziałał w tej kwestii (przywrócił domyślny login i hasło na urządzeniu ) i już następnego dnia mogłam testować dalej.
6. I tutaj miła niespodzianka. ( Oczywiście zgodna z tym co producent zadeklarował w instrukcji ) Wszystkie czujniki dostępne w opakowaniu były już sparowane z centralką. Tutaj wielki Plus za takie rozwiązanie. Oczywiście możemy w dowolnym momencie odłączyć czujnik i sparować na nowo – co również jest bardzo proste (krok po kroku opisane w instrukcji), lub po prostu dołożyć kolejny.
7. Jedyny element jaki należało ręcznie podłączyć to kamera, co również nie sprawiło większego kłopotu – Podłączamy kamerę do prądu oraz sieci. Wybieramy z menu opcję dodania urządzenia. Odczytujemy QRCode na kamerze. Wpisujemy login i hasło kamery ( domyślnie podany również w instrukcji kamery ) i na tym koniec.
8. Samą kamerę możemy traktować jako oddzielne urządzenie, które również posiada swoją dedykowaną aplikację ( Android i IOS )
Ciekawa recenzja, gratulacje
Od razu widać ze to mocno chiński produkt…. co tu robić za recenzje… pewnie jest tanie i dziala pare dni…
A co teraz nie jest produkowane w Chinach…
[quote] co tu robić za recenzje[/quote] A chociażby po to, żeby producent wyeliminował błędy. Recenzentka tak się starała, że producent był zmuszony przesunąć debiut rynkowy tego produktu o kilka miesięcy, bo tyle znalazła błędów w oprogramowaniu. To, że możecie kupić bardziej wartościowy produkt, to też między innymi zasługa testowania sprzętu przez redakcję Telix.pl, o czym nas poinformował sam producent. Andrzej
Właśnie bawię się tym urządzeniem. Przyznam że dzięki Państwa recenzji zwróciłam uwagę na ten produkt. Miałam obawy co do opinii Państwa, czy producent poprawił apkę. Wygląda że tak, nie mam problemów z szybkością działania, konfiguracją, apka w j.polskim, choć kilka rzeczy mogłoby być bardziej intuicyjnych, a może to kwestia przyzwyczajenia. Zdam relację jak działa po kilku tygodniach miesiącach. Dokupiłam zestaw do kamery którą zakupiłam wcześniej do sklepu który prowadzę. Tak dla wiadomości, mało kto wie, że sama kamerka Smartcube300W, jako osobne urządzenie posiada wbudowane inteligentne funkcje jak np liczenie osób. Tak czy inaczej cena mogłaby być niższa. pozdrawiam.
AirLive zawsze kojarzył mi się z dobrymi routerami z Taiwanu. Teraz widzę że weszli w Smart Home, duże wyzwanie przy tak dużej konkurencji. System na Z-wave to już duży plus. Myślę, że jak przyłożyli się do produktu jak to routerów to może się udać. Życzę sukcesów. Gratuluje recenzji widać że rzetelna.