Badanie przeprowadzone przez CCS Insight pokazuje, gdzie Europejczycy najczęściej korzystają ze swoich tabletów. Badanie objęło 4.5 tysiąca respondentów i dotyczyło urządzeń typu iPad.

Najczęściej powtarzającymi się miejscami były salon i sypialnia, gdzie odpowiednio z tabletów korzysta 79% i 60% badanych. Na wakacjach z tabletów korzystało 58% Europejczyków.

Kuchnia okazuje się równie dobrym miejscem z wynikiem 38%, zaraz po „innych miejscach w domu” z 39%.
Obie te lokalizacje wyprzedzają:

  • na świeżym powietrzu 34%
  • w pracy 27%
  • w podróży 26%
  • dojeżdżając do pracy 15%.


„Wcześniej aby skorzystać z internetu, musieliśmy pójść do pokoju i usiąść przy komputerze, tablety oferują bardziej wygodny i towarzyski sposób dostępu, pozwalając na uczestniczenie w aktywnościach rodzinnych, jednocześnie pozostając on-line.” mówi Martin Garner, starszy vice-prezes CCS Insight.

Jeżeli chodzi o wakacyjne korzystanie z tabletów Garner dodaje: „Internet jest w tej chwili tak głęboko zakorzeniony w codzienne życie wielu ludzi, że chcą oni kontynuować „życie w sieci” kiedy mają czas wolny dla siebie.”

Konsumenci w Zjednoczonym Królestwie należą do użytkowników najdłużej korzystających z tabletów, ze średnią 2.8 godziny na dzień. 95% użytkowników korzysta przynajmniej godzinę dziennie, a 11% jest online więcej niż 5 godzin na dzień.

Ankieta została przeprowadzona została w sierpniu 2011, z udziałem 4.5 tysiąca użytkowników, na ich własnych tabletach, w sześciu krajach europejskich: Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia i Zjednoczone Królestwo.

CCS Insight jest firmą konsultingową, przeprowadzająca analizy rynku telekomunikacyjnego dla zainteresowanych klientów.

Źródło: ccsinsight.com

JarKen