Paczkomaty InPost i Social WiFi połączyły swój potencjał marketingowo-technologiczny i wystartowały z pierwszą wspólną integracją. Klienci wybranych Paczkomatów InPost zlokalizowanych w Warszawie mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi i odebrać w salonach Play starter Red Bull mobile z internetem 1 GB.


Akcja została przygotowana dla operatora komórkowego Red Bull MOBILE, który oferuje usługi mobilne ludziom prowadzącym aktywny tryb życia i stale korzystającym z internetu także w smartfonie. Celem kampanii jest wejście w interakcję z klientami Paczkomatów® InPost z wykorzystaniem inteligentnego Wi-Fi, nawiązanie z nimi kontaktu oraz zainteresowanie ich marką Red Bull MOBILE. Dodatkowo, akcja łączy światy online i offline – jej uczestnicy po skorzystaniu z Wi-Fi zobaczą na ekranach swoich smartfonów zaproszenie do skorzystania z promocyjnego pakietu 1 GB i odwiedzenia salonu stacjonarnego.

Jak to działa?

Klient odbierający przesyłkę w Paczkomacie InPost widzi nalepki, które informują go o możliwości połączenia z darmowym Wi-Fi. Po zalogowaniu się na ekranie smartfona zostanie wyświetlony specjalny voucher Red Bull MOBILE (przesyłany również na maila), który klient może wymienić w wybranym salonie Play na darmowy starter z internetem 1 GB. Finalnie pozostaje mu już tylko wykorzystać starter i cieszyć się internetem Red Bull MOBILE.

Social WiFi, podobnie jak Paczkomaty InPost, dostarcza usługi wspierające działania e-commerce, a akcja z Red Bull MOBILE jest pierwszym przykładem zastosowania integracji – mówi Rafał Brzoska, CEO Integer.pl.

Cross-promocja wpisuje się idealnie w działania marketingowe Red Bull MOBILE dzięki wykorzystaniu innowacyjnego kanału dotarcia do klientów – Paczkomatów i Wi-Fi. Akcja polega na tym, że osoba logująca się do Wi-Fi widzi informacje o tym, że może odebrać w pobliskim salonie starter z internetem 1 GB, czyli ma charakter zarówno marketingowy jak i sprzedażowy – dodaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

Social WiFi dostarcza usługę Wi-Fi nie tylko w hotelach, restauracjach, czy sklepach, ale również na eventach, akcjach specjalnych i konferencjach. Dbamy o ciągły rozwój, integrujemy naszą platformę analityczno-marketingową z innymi narzędziami i technologiami, tak żeby była wszechstronnie wykorzystywana i wspierała działania w obszarach e-commerce, marketingu, sprzedaży i budowania wizerunku. Integracja z Paczkomatami InPost jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu oferty dla naszych klientów – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.

Paczkomaty InPost tworzą ogólnopolską sieć 1700 automatycznych urządzeń do całodobowego nadawania i odbierania przesyłek przez 7 dni w tygodniu. Polska sieć Paczkomatów pod marką InPost należy do spółki easyPack z Grupy Integer.pl. Paczkomaty® InPost w Polsce są obsługiwane logistycznie przez InPost S.A. – spółkę z Grupy Integer.pl, notowaną na GPW w Warszawie od października 2015 roku.

źródło: Grupa Integer.pl

Kan