Ekrany BRAVIA Professional BZ40L i BZ30J, innowacyjne pod względem ekologicznym, a jednocześnie wykorzystujące najlepsze technologie Sony, towarzyszą pokazowi Stelli McCartney.

W ramach wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój Sony Professional wspiera projektantkę mody Stellę McCartney w organizacji jej pokazu na Paris Fashion Week® 2024 w poniedziałek 4 marca 2024 r., wypożyczając 43 profesjonalne monitory BRAVIA z linii BZ40L i BZ30J. ​ ​

 

Najlepsza technologia Sony o mniejszym wpływie na środowisko

Wyzwanie polegało na zapewnieniu wyraźnego, jasnego obrazu o wysokiej jakości, który pasowałby do inscenizacji projektanta w bardzo jasnym, wymagającym środowisku wybiegu szklarniowego. Idealnym rozwiązaniem okazała się seria BRAVIA BZ40L: Seria ta wykorzystuje najnowsze, wiodące w branży technologie wyświetlania, aby zapewnić najwyższą jakość obrazu i najnowocześniejszą obróbkę paneli, w przeciwieństwie do konkurencyjnych ekranów dostępnych na rynku. W monitorach BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia niewiarygodną jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Dzięki temu ekrany zachowują wspaniałe poziomy czerni i jasny, żywy obraz nawet przy najszerszym kącie widzenia.

Projektantowi zależało również na połączeniu różnych rozmiarów ekranów, w tym niektórych mniejszych, aby zmaksymalizować efekt. Seria BZ30L jest dostępna w kompaktowym 32-calowym rozmiarze ekranu, z doskonałą jakością obrazu 4K, wyjątkowymi kolorami, kontrastem i 25% powłoką przeciwodblaskową. Połączenie wyjątkowych kolorów, kontrastu, wyrazistości i ruchu. Smukły i elegancki monitor BZ30L jest przeznaczony do szerokiej gamy zastosowań.

Wszystkie wypożyczane produkty są projektowane z myślą o zrównoważonej odpowiedzialności, co jest istotnym punktem tego partnerstwa. ​

 

„Zawsze szukamy bardziej świadomych innowacji i technologii we wszystkim, co robimy w Stelli. Wizja zrównoważonego rozwoju Sony jest zbieżna z naszą własną, co sprawia, że współpraca podczas naszego pokazu na wybiegu zima 2024 jest naturalna”. Marka Stella McCartney

 

Jako postępowa marka luksusowa, Stella McCartney zawsze patrzyła w przyszłość. 1Stara się tworzyć produkty o jak najmniejszym wpływie na środowisko, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wykorzystywane zasoby i wpływ na ludzi, zwierzęta i planetę. Walka z degradacją bioróżnorodności i zmianami klimatycznymi wymaga od całej branży modowej pracy nad transformacjami, które mają wpływ na nasz szerszy ekosystem.

 

Zrównoważony rozwój u podstaw podejścia Sony

Równie świadoma swojego wpływu na środowisko, jak i wpływu swoich produktów, Grupa Sony jest zaangażowana w zrównoważony rozwój, od procesu rozwoju aż po wrażenia wizualne. Firma Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie „Road to Zero”, który ma na celu zbudowanie zrównoważonego społeczeństwa, mając na celu osiągnięcie zerowego wpływu na środowisko w całym cyklu życia swoich produktów i działalności biznesowej do 2050 roku. Zgodnie z tymi celami, Sony zwiększa udział materiałów pochodzących z recyklingu w swoich urządzeniach bez poświęcania ich konstrukcji i trwałości. Dzięki opracowanemu przez Sony materiałowi SORPLAS™ grupa zmniejszyła całkowite zużycie pierwotnego plastiku nawet o 60%. Oprócz tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu Sony przyspiesza swoje wysiłki, zmniejszając zużycie energii przez produkty, eliminując tworzywa sztuczne z opakowań małych, nowo zaprojektowanych produktów i wprowadzając odnawialne źródła energii.

215 modeli monitorów profesjonalnych BRAVIA (w tym seria BZ40L) zawiera te zrównoważone elementy, od wykorzystania plastiku SORPLAS™ o wysokim stopniu recyklingu po zmniejszenie ilości atramentu używanego w kartonach, a także opcjonalną podstawę zmniejszającą ilość odpadów i pulpit Eco dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w oparciu o konfigurację ustawień.