Firma Sony przygotowuje się do wrześniowych targów IBC, podczas których zamierza wykorzystywać i wzmacniać swoją czołową pozycję innowatora branżowego, dostawcy rozwiązań i cieszącego się zaufaniem partnera biznesowego. Firma zaprezentuje najnowsze osiągnięcia w najważniejszych obszarach swojej działalności: technologii IP i obrazowaniu. Potwierdzi również swoje nastawienie na dostarczanie kompleksowych systemów organizacji pracy. Rozwijając wizję „Beyond Definition”, firma przedstawi zalety swoich niedawnych innowacji dla tych klientów, którzy pragną zoptymalizować wartość własnej pracy w wymiarze twórczym, operacyjnym i ekonomicznym. Ekspozycję Sony będzie można oglądać od 11 do 15 września w budynku Elicium w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie.

Pełny ekosystem rozwiązań audiowizualnych Sony obejmuje wiele dziedzin, od rejestracji i pozyskiwania materiału po archiwizację. Stoisko targowe posłuży do prezentacji długoterminowego zaangażowania w sektor audiowizualny, które wynika z ciągłego przesuwania granic jakości obrazu. Wizyta na stanowisku Sony będzie okazją do zapoznania się z niezwykłą jakością obrazu 4K, HDR i HFR oraz pozycji firmy jako innowatora w tych dziedzinach. Sony ma ambitne plany obejmujące szereg zastosowań, systemów i usług związanych ze standardem 4K oraz formatami przyszłości. Z tego powodu współpracuje ze swoimi klientami i partnerami nad zapewnieniem lepszych wrażeń wizualnych.

Centralne miejsce na ekspozycji Sony na targach IBC 2015 będzie zajmować technologia IP i jej znaczenie — w tym obecne prace nad nową generacją standardów opartych na łączu Networked Media Interface. W projekcie tym uczestniczy przeszło 30 czołowych firm z branży . Rozwiązania IP zapewniają prawdziwie twórczą elastyczność przy transmisji informacji, a w rezultacie zwiększają efektywność i niezawodność całej organizacji pracy. Sony pracuje ze swoimi klientami nad optymalizacją organizacji pracy przy produkcjach na żywo, tak aby umożliwić szybką i efektywną emisję treści. Targi IBC będą ponadto dla Sony okazją do pokazania nowych możliwości, jakie technologia oparta na protokole IP daje stacjom telewizyjnym i klientom zainteresowanym tworzeniem, ochroną i dystrybucją materiałów za pośrednictwem różnych platform.

Trzecią z możliwości prezentowanych przez Sony podczas targów IBC 2015 będzie tworzenie rozwiązań, które natychmiast poprawiają organizację pracy z multimediami w małych i dużych firmach — poprzez zwiększenie funkcjonalności systemu produkcyjnego albo uproszczenie jego obsługi. O zaangażowaniu Sony w całe spektrum metod organizacji pracy świadczy niedawne przejęcie firmy Memnon Archiving Services SA. Transakcja ta ułatwi dostarczanie nowoczesnych rozwiązań podmiotom z sektora mediów, które muszą zarządzać coraz obszerniejszymi zasobami i mierzyć się z wyzwaniami, jakie rodzi archiwizacja.

Zawsze z niecierpliwością czekamy na targi IBC, a w tym roku mamy do pokazania naszym partnerom i klientom naprawdę niezwykłe rzeczy — mówi Michael Harrit, dyrektor ds. marketingu Sony Europe. — Chcemy w ten sposób pomóc im w poznawaniu nowych, fascynujących możliwości, jakie pojawiają się w świecie profesjonalnej techniki audiowizualnej. Renoma Sony jako innowatora technologicznego, dostawcy rozwiązań i partnera biznesowego pokazuje, że nasza oferta wykracza poza przestarzały schemat sprzedawca-klient. Koncentrujemy się na budowaniu związków, które umożliwiają naszym partnerom ciągłe przesuwanie barier w całym cyklu produkcji. IBC to dla nas doskonała okazja, by się z nimi spotkać i poznać ich opinie o ostatnich innowacjach i rozwiązaniach. Wspólnie dążymy do rozwoju i dostarczamy rozwiązania, które kształtują przyszłość branży telewizyjnej.

źródło: Sony

Kan