Firma KONTEL, dystrybutor nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych, informuje o wydanej właśnie aktualizacji oprogramowania dla systemów IP-DECT firmy RTX, znajdujących się w ofercie dystrybucyjnej KONTELa. Dzięki updatowi software’u do systemu można przyłączyć aż 254 stacje bazowe i do tysiąca telefonów bezprzewodowych RTX, zarówno w jednej lokalizacji, jak i w rozproszeniu na różne oddziały firmy – jako numery wewnętrzne niemal dowolnej centrali telefonicznej (PBX).


System IP-DECT oparty na protokole SIP jest bardzo popularnym rozwiązaniem od kilku lat dostępnym na naszym rynku. Wydana aktualizacja zwiększa jego możliwości i pojemność kilkukrotnie, dzięki czemu zamawiający go klient ma pewność, że obsłuży on rozbudowywaną infrastrukturę telefoniczną. Najważniejsze, że aktualizacja jest dostępna także dla istniejących już instalacji – mówi Marcin Grabowski, Product Manager marki RTX w firmie KONTEL.


Wysoka jakość oraz łatwość obsługi systemu to znane już klientom instytucjonalnym i przedsiębiorcom zalety rozwiązania IP-DECT RTX. Teraz dzięki aktualizacji zamiast 40 stacji bazowych IP będzie można przyłączyć ich aż 254, a zamiast dotychczasowych 200 telefonów bezprzewodowych, aż 1000 takich aparatów. Widać więc, że wsparcie producenta daje systemowi niejako drugie życie zwiększając jego zasięg i możliwości co przekłada się na dotarcie do firm zatrudniających jeszcze liczniejszy personel. Istotne jest również to, że system działa tak samo stabilnie z urządzeniami znajdującymi się w jednej lokalizacji, jak i w różnych oddziałach firmy oddalonych od siebie o wiele kilometrów.


Rozwiązanie IP-DECT RTX oferuje technologię szerokopasmowego audio oraz 12 kanałów radiowych z aktywnymi 10-cioma kanałami głosowymi, bezprzewodową synchronizację oraz aktualizację w trybie OTA, płynne przełączanie między bazami i klarowną sygnalizację statusów poprzez diody LED. System współpracuje z czterema modelami telefonów bezprzewodowych.


źródło: KONTEL

Kan