PROMO, LAB TV, REPORTER, BABY ROOM… Tak nazywają się nowe sekcje w polskim serwisie SonyXperiaPL na kanale YouTube. Marka oferuje swoim klientom nowe, atrakcyjne formy komunikacji.

Zamierzamy być wszędzie tam, gdzie są nasi klienci. Chcemy towarzyszyć ich życiu, emocjom, radościom, sukcesom. Chcemy być blisko nich, w różnej formie, dając im zawsze to, co marka Sony ma dla nich najlepszego: najwyższą jakość, kulturę komunikacji, wsparcie i… pogodę ducha – deklaruje Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing w polskim oddziale Sony Communications.

Nowa, zmieniona formuła serwisu Sony mobile w kanale YouTube:

http://www.youtube.com/sonyxperiapl zawiera cztery podstawowe sekcje.

W pierwszej, pod nazwą PROMO, prezentowane będą wszystkie korporacyjne (i nie tylko) filmy reklamowe, najciekawsze spoty muzyczne z wykorzystaniem Sony Xperia, dokumenty filmowe i testy, których bohaterami są produkty Sony Mobile.

    W sekcji REPORTER, już dzisiaj zasilonej kilkunastoma materiałami reporterskimi, z których część kręcona jest (i będzie) smartfonami Sony Xperia, marka stawia na relacjonowanie wydarzeń, które interesują jej klientów i w których oni sami często biorą udział. Można np. zobaczyć reporterskie relacje z Przystanku Woodstock i Festiwalu w Jarocinie, są relacje z wystaw, pokazów sztuki ulicznej, jest też reportaż ze szczecińskich regat The Tall Ships Races. Reporter Sony Xperia™ pojawiać się będzie w wielu przestrzeniach życia publicznego, wykorzystując najnowsze technologie zastosowane przez markę w jej smartfonach i innych instrumentach komunikacji mobilnej.

    W ten sposób marka chce m.in. pokazać jak posiadacze Xperii, w codziennym życiu, mogą bawić się swoimi smartfonami, kręcić i montować krótkie filmy, dzielić się chwilą z najbliższymi i znajomymi na kanałach społecznościowych.

    Sekcja LAB TV to z kolei część serwisu poświęcona własnym, niekonwencjonalnym testom produktowym. Marka zamierza wykorzystywać do prezentacji testowych nie tylko własnych pracowników – dwa pierwsze filmy z ich udziałem można już obejrzeć na kanale YouTube i w serwisie SonyXperiaPL – ale także swoich klientów, zarówno tych bardzo rozpoznawalnych, jak i „ludzi z ulicy”. LAB TV to przestrzeń dla komentarzy, pierwszych wrażeń, najnowszych doniesień o zmianach technologicznych, ale także miejsce na niekonwencjonalne testy przygotowywane wspólnie z klientami marki.

    I wreszcie BABY ROOM, czyli dobranocki od Sony Mobile… To oferta dla zabieganych rodziców lub na przykład… rodziców w podróży. Bajek można odsłuchiwać ze smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych… A jak się łatwo przekonać, wiele z nich to kapitalna zabawa także dla dorosłych: nie tylko łagodzą obyczaje, ale też dostarczają sporo dobrego humoru.

Zdecydowaliśmy się na ten projekt – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Sony Mobile Polska – ponieważ wiemy, że smartfony i tablety często wykorzystywane są przy usypianiu dzieci. Dlatego też chcieliśmy zaproponować fajne i ciekawe rozwiązanie od nas samych. To jedno z takich przedsięwzięć, w których najważniejsza staje się bezinteresowna radość malucha, jego pogodny uśmiech i… spokojny sen. Mam nadzieję, że wielu rodziców pokocha naszą rodzinę smartfonów i tabletów Sony Xperia właśnie za to. Pojawia się więc oszczędna w formie graficznej, ale za to niezmiernie ciepła, wręcz brawurowa interpretacja aktorki Agnieszki Trzepizur i najlepsze teksty jednej z najmodniejszych obecnie bajkopisarek, wielokrotnie nagradzanej i wystawianej na deskach teatrów dla dzieci, Maliny Prześlugi.

źródło: Sony

Kan