W poznańskim Samsung Service Plaza firma wprowadziła Cellomat, czyli urządzenie, za pośrednictwem którego można oddać zepsuty telefon do naprawy w dowolnym momencie. To duże ułatwienie dla klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy.

 

  • Polska pierwszym krajem w Europie, gdzie Samsung uruchomił Cellomat
  • Maszyna, która wyglądem przypomina bankomat, pozwala nie tylko oddać smartfon do naprawy, ale także zakupić wybrane akcesoria
  • Z urządzenia można skorzystać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu
  • Cellomat wprowadza nowy standard obsługi klientów w ramach opieki serwisowej

 

Cellomat jest maszyną, która z zewnątrz przypomina bankomat. Oddanie telefonu do naprawy odbywa się w kilku prostych krokach, za pośrednictwem ekranu dotykowego. Wystarczy podać swoje dane, opisać usterkę (tekstowo lub głosowo), a następnie umieścić uszkodzony produkt w specjalnym podajniku. Następnie automat wykonuje zdjęcia, aby udokumentować stan, w jakim urządzenie zostało przekazane do naprawy. Fotografie te zostają wyświetlone na ekranie, aby klient mógł potwierdzić ich autentyczność. Taka procedura pozwala wyeliminować ewentualne nieporozumienia dotyczące stanu telefonu przed naprawą i po niej.

Cellomat: po raz pierwszy w Europie

Poznański Cellomat w Samsung Service Plaza to pierwsze i na razie jedyne takie rozwiązanie w Europie. Usługa została wprowadzona, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy. Cellomat przyjmie do naprawy zepsuty telefon o dowolnej porze.

To unikatowe na skalę europejską narzędzie rozwiązuje także problem telefonu zastępczego. Jeśli smartfon uległ uszkodzeniu w niedzielny wieczór, oddając go do naprawy za pośrednictwem Cellomatu od razu można wypożyczyć smartfon na czas naprawy.  W takiej sytuacji automat pobierze z karty płatniczej depozyt za urządzenie zastępcze, który zostanie zwrócony podczas odbioru naprawionego telefonu.

Jedną z dodatkowych funkcji Cellomatu jest możliwość zakupienia wybranych akcesoriów do urządzeń mobilnych – każdego dnia i o dowolnej porze.