1 marca 2015 roku Arkadiusz Wójcik został nowym Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska. Arkadiusz Wójcik będzie zarządzał sprzedażą urządzeń i usług Samsung dla Operatorów, opracowywaniem ofert i rozwojem portfolio produktów dostępnych w tym istotnym kanale sprzedaży.

Arkadiusz Wójcik Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska
Arkadiusz Wójcik Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska


Zakup smartfonów, telefonów i tabletów bezpośrednio u Operatorów jest bardzo popularny wśród Polaków. Samsung w sposób naturalny kojarzy się jako innowacyjny producent tychże urządzeń. Dzięki połączeniu usług operatorskich i urządzeń Samsung, użytkownik otrzymuje komplementarny zestaw. Wraz z rozwojem Internetu oraz wynikającymi z nich zmianami zachowań Polskich konsumentów, widzimy możliwości dalszego rozwoju poprzez synergię współpracy z Operatorami
­- powiedział Arkadiusz Wójcik.

Arkadiusz Wójcik jest absolwentem Politechniki Śląskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Ze sprzedażą i marketingiem związany jest od lat 90-tych. Posiada bogate doświadczenie w obszarze zarządzania kanałami sprzedaży do rynków konsumenckich i biznesowych. W ostatnim czasie zarządzał kanałami zdalnymi (e-sklepy, telesprzedaż), jak również procesami i narzędziami sprzedaży. Przez ostatnie 5 lat pracował w Orange Polska zarządzając funkcjami w Sprzedaży w tym ostatnio jako Dyrektor Zarządzania Multikanałowego i Rozwoju Online. Poprzednio przez 2 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w DELL Polska. Od 19 lat manager zarządzający, wykładał na SGH oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Prywatnie fan podróży i motoryzacji; zaangażowany społecznie miłośnik rodzinnego Śląska, który odwiedza tak często, jak może. Mąż i ojciec.

źródło: Samsung

Kan