Samsung pochwalił się, że sprzedaż „flagowego” smartfonu przekroczyła 20 mln sztuk. I to wszystko w trochę ponad trzy miesiące od startu. To absolutny rekord. Smartfon sprzedaje się szybciej, niż którykolwiek z jego poprzedników.


Samsung twierdzi, że dzięki temu smartfonowi utrzymał dominację na rynku. Strategy Analytics podał, że Samsung wyprzedził Apple na globalnym rynku smartfonów w 2011 roku. Dziennie sprzedaje się ponad 200.000 telefonów. To trzy razy więcej niż sprzedaż poprzednika, Galaxy S II. Warto przypomnieć, że Samsung Galaxy S potrzebował 16 miesięcy, aby przekroczyć sprzedaż na poziomie 20 milionów sztuk, a jego poprzednik – Galaxy S II ok. 8 miesięcy.

Najnowszy, flagowy smartfon Samsunga, czyli model Galaxy S III, został oficjalnie zaprezentowany podczas zorganizowanej 3 maja konferencji w Londynie. To kolejny krok w nieprawdopodobnym biegu nowego produktu flagowego południowokoreańskiej firmy.

Od czasu majowego debiutu GALAXY S III cieszy się nieustającą uwagą i popularnością, a my jesteśmy zachwyceni jego sukcesem” – powiedział JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics. „Chciałbym szczerze podziękować klientom, którzy wybrali GALAXY S III i zapewnić ich, że nigdy nie przestaniemy dostarczać inteligentnych technologii mobilnych, które pomagają użytkownikom odkrywać nowe możliwości i doskonale sprawdzają się podczas codziennego użytkowania” – dodaje JK Shin.

W dniu premiery GALAXY S III był dostępny w kolorze ciemnoniebieskim (Pebble Blue) i białym (Marble White), a obecnie wybór rozszerzono o następujące barwy: bursztynową (*Amber Brown), rubinową (*Garnet Red), szafirową (*Sapphire Black) i tytanowo-szarą (*Titanium Gray).

źródło: Samsung

Kan

Test Samsung Galaxy S III: to telefon, czy już komputer?