Haier, światowy numer 1 wśród producentów dużego AGD przez ostatnich sześć lat z rzędu*, oraz jedno z największych przedsiębiorstw elektronicznych na świecie produkujących telewizory, tablety, komputery oraz smartfony, podpisał porozumienie z FOXXUM, światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dla Smart TV, z siedzibą w Niemczech, na wspólne dostarczenie najnowszych rozwiązań Smart TV Technology, szerokiej oferty międzynarodowych treści oraz nowoczesnego wzornictwa wysokiej jakości urządzeń dla użytkownika końcowego.

W ciągu zaledwie trzech miesięcy FOXXUM stworzył szybkie i intuicyjne rozwiązanie Smart TV, dostępne dla klienta dzięki firmie Haier w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, Rosji oraz w krajach Środkowego-Wschodu. Geograficzne rozszerzenie dostępności Haier Smart TV Technology sprawia, że platforma FOXXUM dostępna na telewizorach Haier, staje się jeszcze bardziej atrakcyjna dla dostawców treści poszukujących ważnych kanałów dystrybucji.

FOXXUM jest reaktywnym i elastycznym partnerem, który dostosowuje swoje działania do naszych wymagań i pomaga dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania. Haier Smart TV jest odzwierciedleniem dynamicznej i udanej współpracy oraz świetną bazą to stworzenia kompletnej strategii Smart TV” mówi Christophe Chancenest, Europejski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży TV / IT / Mobility w Haier.

Dzięki ekspertyzie firmy Haier połączonej z technologią FOXXUM Smart TV, ta współpraca zaowocuje dostępnością na wielu rynkach oraz coraz szerszą ofertą produktów dla klientów. To droga, którą chcemy kroczyć, aby być ciągle światowym liderem w dziedzinie rozwiązań Smart TV”, mówi Ronny Lutzi, Dyrektor Generalny Foxxum.

3 serie Smart TV firmy Haier będą dostępne w pierwszym kwartale 2015:

  • Seria B7000U 4k w rozmiarach 42”, 50”, 55” and 65’’, ceny i dostępność zróżnicowane według rynku.
  • Seria K5000 w rozmiarach 32”, 40”, 50”, 55’’ and 65’’ ceny i dostępność zróżnicowane według rynku.
  • Seria H6660 w rozmiarach 48”, 50”, 55” and 65’’ ceny i dostępność zróżnicowane według rynku.


*źródło : Euromonitor International, 2014


źródło: Haier

Kan