Według badania opublikowanego w lutym przez agencję TrendForce, w 2015 roku na Windows z serii ZenBook, które pokrywają aż 34% całkowitej sprzedaży tej kategorii rynkowej w Polsce – dając tym samym ASUSowi pozycję lidera. Firma może również pochwalić się dobrym wynikiem w kategorii notebooków dla graczy – w I połowie 2015 roku aż 40% rynku było w rękach wspomnianego producenta.
ASUS Zenbook UX305
„W przypadku ultrabooków, mamy do czynienia z identyczną tendencją, jaka ma miejsce na rynku zaawansowanych notebooków dla graczy. Konsumenci są świadomi swoich potrzeb, przez co podczas wymiany laptopa, coraz częściej decydują się na urządzenie z serii ASUS ZenBook. Pomimo tego, że to właśnie cena w dalszym ciągu odgrywa kluczową rolę, Polacy coraz częściej zwracają uwagę na takie detale jak czas pracy na baterii, wysoką mobilność i niezawodność. Dlatego też ultrabooki z serii ZenBook UX305 są w stanie zaoferować aż do 10 godzin pracy na jednym ładowaniu baterii, a wysoka jakość wykorzystanych do ich produkcji podzespołów gwarantuje zwiększoną żywotność urządzenia” – mówi Szymon Winciorek ASUS Polska.
źródło: ASUS
Zostaw komentarz