NAVITEL Poland, filia wiodącego dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, podpisał umowę dystrybucyjną z notowaną na GPW spółką TelForceOne, na mocy której vouchery z kodami do aplikacji Navitel Navigator znajdą się w punktach detalicznej sprzedaży, takich jak komisy i serwisy telefonów komórkowych.


TelForceOne SA to jeden z największych w Polsce dystrybutorów akcesoriów GSM, który z ofertą dociera do ogromnej liczby detalicznych punktów sprzedaży, dzięki czemu nasze produkty będą szeroko dostępne w kanale retail. Z naszych obserwacji wynika, że użytkownicy chętnie odwiedzają lokalne, przydomowe punkty sprzedaży GSM poszukując akcesoriów do swoich urządzeń mobilnych. Mając bardzo dobry produkt w przystępnej cenie możemy takim klientom zapewnić precyzyjną, łatwą w obsłudze i dożywotnio aktualizowaną mapę Polski wraz z dodatkowymi funkcjami, takimi jak wbudowany komunikator, serwis pogodowy czy opcja rezerwacji hotelu wprost z menu aplikacji – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Polska.

Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Polska
Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Polska

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Już w maju za pośrednictwem kanałów dystrybucyjnych wrocławskiej spółki vouchery NAVITEL trafią do punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Promocyjna cena na mapę Polski wynosi obecnie 49.99 zł. Dożywotnia aktualizacja oznacza dla użytkownika pewność, że będzie on zawsze na bieżąco z nowymi trasami, punktami POI oraz zmianami w organizacji ruchu drogowego. Zaletą aplikacji Navitel Navigator jest tryb offline, dzięki czemu mapa nie obciąża limitu transferu danych.

źródło: Navitel

Kan