Nokia ogłosiła, że jej pion Location & Commerce zaktualizował mapę NAVTEQ® dla obszarów Wielkiej Brytanii, Polski i Ukrainy, aby ułatwić kibicom podróżowanie do miejsc najważniejszych tegorocznych wydarzeń sportowych w Europie.

Garmin wprowadził te najnowsze aktualizacje do wszystkich swoich nowych osobistych urządzeń nawigacyjnych. Kibice przybywający w miejsca, gdzie odbywają się Letnie Igrzyska Olimpijskie i Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, otrzymają nie tylko dokładne wskazówki ułatwiające dotarcie do celu i powrót samochodem lub pieszo, lecz także najnowsze informacje dotyczące noclegów, wyżywienia i rozrywek.

Nowe treści dla Polski i Ukrainy zapewniają najbardziej szczegółowe pokrycie mapą NAVTEQ wszystkich 21 miast goszczących Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, a ponadto zawierają zaktualizowane informacje dotyczące autostrad i innych dróg otwartych w ostatniej chwili przed imprezą. Nazwy w ponad 20 językach ułatwiają nawigację oraz korzystanie z ponad 150 tys. nowych punktów POI (punktów użyteczności publicznej), w tym takich jak wejścia na stadiony i miejsca sprzedaży biletów.

Liczba gości odwiedzających Igrzyska Olimpijskie i Mistrzostwa Europy w piłce nożnej przekroczy 10 milionów. Naszym celem jest udostępnienie im wszystkim najnowszej informacji o punktach POI oraz umożliwienie jak najłatwiejszego dotarcia do nich” — powiedział Clive Taylor, dyrektor ds. produktów i marketingu w firmie Garmin. „Nasze zróżnicowane urządzenia GPS oraz wszechstronne mapy NAVTEQ i treści zapewniają gościom dotarcie optymalną drogą do celu, aż do samej bramy wejściowej na stadion”.

W Londynie dodano ponad 980 km dróg dla pieszych, a także 27 km2 obszaru objętego funkcją NAVTEQ Discover Cities, 55 trójwymiarowych obiektów charakterystycznych, 140 km2 trójwymiarowego modelu miasta i 40 km2 zaawansowanego modelu miasta. Ponadto dodano 20 tys. nowych punktów POI, w tym 45 punktów tymczasowych związanych z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi 2012, takich jak tymczasowe miejsca zawodów lub miejsca publicznej projekcji na wielkich ekranach.

Garmin miał wielkie ambicje, aby wspomóc te zawody udostępniając znakomite możliwości nawigacji, zwłaszcza gościom odwiedzającym dane miasto po raz pierwszy. Aby spełnić oczekiwania Garmina, dostarczyliśmy nowe treści i produkty do nawigacji wizualnej, w pełni zlokalizowane, zapewniające optymalne dotarcie do celu samochodem lub pieszo” — powiedział Bruno Bourguet, wiceprezes ds. sprzedaży i rozwoju działalności na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Nokia Location & Commerce.

Zaktualizowane i rozszerzone mapy NAVTEQ i treści są dostępne na wszystkich nowych osobistych urządzeniach nawigacyjnych firmy Garmin, a także w ramach aktualizacji istniejących map obejmujących całą Europę lub Europę Wschodnią.

źródło: Garmin

Kan