Firma myPhone – polski producent telefonów komórkowych i smartfonów – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, wprowadziła na rynek nowy, unikalny w swojej ofercie produkt. – Jako producent zdajemy sobie sprawę, że podstawowa, 24-miesięczna gwarancja, nie zawsze jest wystarczająca, dlatego też przygotowaliśmy ofertę, która zadowoli nawet najbardziej wymagającego Klienta. Produkt nosić będzie nazwę Gwarancja 36+ – informuje myPhone.
Gwarancja 36+ przedłuża i rozszerza podstawową gwarancję producenta do 36 miesięcy.
Gwarancję można nabyć tylko podczas zakupu smartfona, wybierając 3 możliwe metody:
- w sklepie internetowym producenta www.sklep.myphone.pl,
- dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na nr 71 717 74 00,
- pisząc na adres pomoc@myphone.pl.
Koszt gwarancji jest zróżnicowany, zależny od modelu smartfona, dla którego dodatkowe zabezpieczenie w postaci „Gwarancji 36+” Klient chce dokupić.
Więcej informacji na temat Gwarancji 36+ znajduje się na stronie producenta pod adresem – www.sklep.myphone.pl/dodatkowa-gwarancja-36.
źródło: myPhone
Kan
Dlaczego piszecie że myPhone to polski producent,a nie exporter telefonów made in Chaina?
Jesli juz to importer, ew dystrybutor.
Tak w oficjalnych wykazach, tytułuje się myPhone. Nie ma statutu dystrybutora, ani tym bardziej importera urządzeń. Nie nam to oceniać. Andrzej
myPhone płaci w Polsce podatki, więc jest polską firmą. Niezależnie co o niej sądzicie, daje Polakom zarobić. A dodatkowy rok gwarancji, to ciekawy pomysł. Jest to dość modne w sklepach rtv
Bardzo fajnie, ze to Polska firma. Niestety poniewaz kupuja gotowe urzadzenia od chinczykow to obawiam sie, ze wieksza czesc pieniedzy jednak wspiera chinska gospodarke. Czyja to zasluga ocencie sami, ale to juz zupelnie osobny temat. Foerta rozszerzenia gwarancji to posuniecie we wlasciwa strone, uatrakcyjnia ono oferte tej firmy. Jednakze jest to taka troche ucieczka przez wazniejsztymi sprawami. Dla mnie jako klienta wazniejsze byloby regularne dostarczanie aktualizacji bezpieczenstwa oraz program wsparcia w zakresie aktualziacji do wyzszych wersji systemu np przez 2 lata wzorem Honor’a. To by wyroznilo oferte, zachecilo do kupna, spowodowalo jej wyjatkowosc. Sam bym kupil taki telefon, jesli na poaczatku nie z przekonania czy polecenia to z ciekawosci czy to jest warte uwagi w ogole. Teraz wobec beznadziejnej polityki wsparcia tej firmy traktuje ich jako ciekawostke niewarta mojego czasu ani pieniedzy. Mozna przeciez wzorem producentow odprogramowania stworzyc nieco drozsza linie Long Term Support o gwarantowanym na okreslonych warunkach wsparciu (np te 2 lata) oraz tanie jednorazowki dla tych, ktorzy takiego produktu potrzebuja z roznych powodow.
Ja tam polecam czytać regulamin zanim się zakupi, i z tabelki ciekawostka jest model FUN 5 hah ciekawe
250zł za serwis MyPhone’a, j..łem ze śmiechu.
dodatkowa gwarancja to zawsze dobry pomysł, do tego niedroga jest
[quote]myPhone płaci w Polsce podatki, więc jest polską firmą. Niezależnie co o niej sądzicie, daje Polakom zarobić. A dodatkowy rok gwarancji, to ciekawy pomysł. Jest to dość modne w sklepach rtv [/quote]
Też tak myślę, marka jest w końcu polska
Gwarancje mogą mi dać nawet na 10lat, papier wszystko przyjmie – poczytajcie na necie jak potem załatwiają klientów którzy im oddają na gwarancje te ich Hammery i inne shity – uznana reklamacja u nich to jak 6-stka w totka… 😛 Ps. A ich telefony na stronach gdzie można coś kupić bezpośrednio od chińczyka z inną nazwą 1/3 ich ceny kosztują… wszystko w temacie..