Firma myPhone – polski producent telefonów komórkowych i smartfonów – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, wprowadziła na rynek nowy, unikalny w swojej ofercie produkt. – Jako producent zdajemy sobie sprawę, że podstawowa, 24-miesięczna gwarancja, nie zawsze jest wystarczająca, dlatego też przygotowaliśmy ofertę, która zadowoli nawet najbardziej wymagającego Klienta. Produkt nosić będzie nazwę Gwarancja 36+ – informuje myPhone.

Gwarancja 36+ przedłuża i rozszerza podstawową gwarancję producenta do 36 miesięcy.

Gwarancję można nabyć tylko podczas zakupu smartfona, wybierając 3 możliwe metody:

  • w sklepie internetowym producenta www.sklep.myphone.pl,
  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na nr 71 717 74 00,
  • pisząc na adres pomoc@myphone.pl.

Koszt gwarancji jest zróżnicowany, zależny od modelu smartfona, dla którego dodatkowe zabezpieczenie w postaci „Gwarancji 36+” Klient chce dokupić.


Więcej informacji na temat Gwarancji 36+ znajduje się na stronie producenta pod adresem – www.sklep.myphone.pl/dodatkowa-gwarancja-36.

źródło: myPhone

Kan