Głównym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż smartfonów i telefonów komórkowych.

W pierwszym półroczu 2015 roku firma myPhone realizując wcześniejsze plany utrzymuje silną pozycję lidera w segmencie telefonów o prostej funkcjonalności, oraz podwaja sprzedaż smartphonów w porównaniu z analogicznym okresem (I półrocze 2014 roku). Wraz ze sprzedażą smartphonów, w pierwszym półroczu 2015, spółka wprowadza do obrotu dedykowane,
oryginalne akcesoria dla modeli z serii premium, co w rezultacie pozwala uzyskać dodatkową marżę i spójność oferty dla odbiorcy. Zgodnie z szacunkami myPhone, spółka utrzymuje i nieznacznie zwiększa, wysoki kilkuprocentowy udział w całości polskiego rynku, na poziomie powyżej 5%, i tym samym rozpoznawalna jest jako niekwestionowany lider brandów „B”.

Kontynuowana jest współpraca ze wszystkimi dotychczasowymi partnerami handlowymi spółki dzięki czemu oferta firmy dostępna jest na całym rynku, we wszystkich segmentach sprzedaży, w tym również u operatora Play. W celu utrzymania wysokiej jakości oferowanych urządzeń spółka myPhone podtrzymuje współprace z jednostkami zewnętrznymi TUV Rheinland oraz Decra Certification oraz Politechniką Wrocławską. Dedykowane centrum update OTA, dla urządzeń z systemem android, wspiera już wszystkie modele myPhone.

Z sukcesem dla spółki zakończyły się również premiery modeli premium o nazwie Infinity, dlatego też seria ta w kolejnych okresach będzie kontynuowana i już pod koniec roku spółka zaprezentuje nowy model Infinity II w wersji LTE. Natomiast w najtańszym segmencie modeli smartphone (low end) spółka utrzymuje podstawowe portfolio tak aby zachować kompletność oferty sprzedażowej.

W pierwszym półroczu 2015 roku, spółka skoncentrowała się na poszerzeniu swoich segmentów sprzedawanych urządzeń mobilnych (smartfon, feature phone oraz rugged phone) o innowacyjne urządzenia w swoich kategoriach.

W ten sposób do grona smartfonów dołączył flagowiec Test myPhone InfinitymyPhone Infinity w wersjach 3G oraz LTE, inaugurujący wejście w segment „premium b-brand”. W przypadku kategorii feature phone, znanej w myPhone jako SIMPLE LIFE wprowadzono przełomowy model myPhone HALO X, który jest nowoczesnym, imitującym smartfon, a jednocześnie bardzo intuicyjnym i prostym w
obsłudze urządzeniem dla seniorów. W ostatniej kategorii skupiono się na przygotowaniu nowych modeli w kategorii rugged phones (czyli segment HAMMER), które w pierwszym półroczu zostały przedstawione podczas licznych branżowych konferencji (m.in. w Barcelonie oraz Hanowerze) i zebrały bardzo pozytywne recenzje oczekujących. myPhone AXE (wersje 3G oraz LTE) oraz myPhone HAMMER 2/2+ ostatecznie pojawiły się w sprzedaży w sierpniu br.

Po wprowadzeniu modeli z kategorii HAMMER, czyli AXE oraz następcy podstawowego HAMMERa
(2 i 2+)
, spółka koncentruje się na odświeżeniu swojego portfolio urządzeń w kategoriach
smartfon charakteryzujących się korzystnym stosunkiem ceny do ponadstandardowej specyfikacji. Trwają intensywne prace nad wprowadzeniem na rynek nowych modeli. Premiery
nowości będą miały miejsce w okresie od września i grudnia 2015 roku.

Dodatkowo, myPhone w pierwszym półroczu 2015 zainicjował prace deweloperskie nad tabletem z kategorii premium. Spółka zamierza zaprezentować w ostatnim kwartale przystępny cenowo, tablet dla wymagających. Poza smartfonami i tabletami, myPhone kontynuuje konsekwentne rozwijanie kategorii SIMPLE LIFE i planuje wprowadzić nowe modele, kontynuując trend prostoty i dostarczania wysokiej jakości swoich poprzedników.

W pierwszym półroczu spółka postawiła na intensywne rozwijanie relacji i partnerstw
zagranicznych w celu zrobienia kolejnego mocnego kroku w kierunku zagranicznej ekspansji.
W styczniu myPhone brał udział w targach CES w Las Vegas, gdzie po raz pierwszy pokazano
model myPhone INFINITY, czym firma zdobyła duże zainteresowanie mediów oraz
konsumentów.

W lutym rozpoczął się bardzo intensywny okres konferencji i wydarzeń, uczestnictwo w Gali
Mobility Trends w Warszawie to jednocześnie zdobycie wyróżnienia w kategorii Produkt Roku
i otrzymanie nagrody Złoty Bell dla wprowadzonego w 2014 roku myPhone IRON z kategorii
Hammer. Następnie cykl konferencji międzynarodowych, czyli targi Distree EMEA w Monako (23- 27 luty), targi mobile World Congress w Barcelonie (2-5 marca) oraz CeBIT w Hanowerze (16-
20 marca). Dzięki tak intensywnym działaniom spółki udało się znacząco poszerzyć działalność
o współpracę między innymi z węgierskim Media Markt. Telefony ze znakiem myPhone pojawiały się także w Grecji, Niemczech we Włoszech i na Łotwie.

Zarząd TelForceOne SA w dniu 15 lipca 2015 roku przekazał raport bieżący numer 10/2015, w którym poinformował o tym, że jego spółka zależna myPhone zrealizowała z firmą
Jeronimo Martins Polska obroty, których łączna wartość spełniła kryterium umowy
znaczącej, bowiem przekroczyła próg 10% kapitałów własnych spółki TelForceOne SA.
Przedmiotem umowy współpracy pomiędzy myPhone a Jeronimo Martins Polska jest sprzedaż produktów w zakresie elektroniki konsumenckiej, w tym telefonów komórkowych
i tabletów. We wszystkich realizowanych dostawach produkty opatrzone są markami własnymi
Grupy Kapitałowej TelForceOne. Największą wartość w ciągu dostaw miała transakcja zawarta
w dniu 15 lipca 2015 roku na łączną wartość 258 970,00 PLN. Transakcja ta dotyczyła sprzedaży w/w towarów. Warunki sprzedaży nie odbiegały od powszechnie stosowanych dla tego typu transakcji. W ramach współpracy zastrzeżone były kary umowne, co nie wyłączało uprawnienia Jeronimo Martins Polska S.A. do dochodzenia pełnego odszkodowania, w przypadku gdyby
szkoda Jeronimo Martins Polska S.A. przewyższała wartość zastrzeżonej kary.

Spółka zależna Emitenta myPhone w dniu 30 lipca 2015 roku zawarła z Credit Agricole
Bank Polska, aneks do Umowy z dnia 5 sierpnia 2014 roku, której przedmiotem jest finansowanie kapitału obrotowego. Na mocy aneksu, wartość kredytu w rachunku bieżącym została zmniejszona z wartości 8.300.000,00 PLN i obecnie wynosi 2.500.000,00 PLN.
Ustalony został nowy termin spłaty limitu w zakresie nim objętym, który ostatecznie wygasa w
dniu 29 lipca 2016 roku.

źródło: myPhone

Kan