Zeszły rok był bardzo burzliwy dla Motoroli. W styczniu chińskie Lenovo, które wykupiło firmę w 2014 roku, zdecydowało się na porzucenie brandingu Motoroli i zastąpienie go marką „Moto by Lenovo”. Już niedługo, dzięki nowemu dowództwu firmy odpowiedzialnej za powstanie pierwszego przenośnego telefonu komórkowego, logo i nazwa wrócą do dawnego wyglądu.

logo motorola

Aymar de Lencquesaing, prezydent Motoroli, udzielił wywiadu, w którym uznał rok 2016 za okres transformacji firmy, dodając, że teraz już nie ma żadnych wątpliwości co do tożsamości przedsiębiorstwa. Klasyczne logo z M w kółku zastąpi obecnie stosowane oznaczenia. Produktem, który ma ożywić Motorolę, jest modułowy smartfon Moto Z.

Lenovo Moto Z
Lenovo Moto Z

2017 okazuje się być rokiem obfitym w powroty niegdyś wielkich marek – poza zmianą brandingu Motoroli zobaczyliśmy także nowe propozycje Nokii i BlackBerry.

Źródło: cnet.com

Tomasz