Zeszły rok był bardzo burzliwy dla Motoroli. W styczniu chińskie Lenovo, które wykupiło firmę w 2014 roku, zdecydowało się na porzucenie brandingu Motoroli i zastąpienie go marką „Moto by Lenovo”. Już niedługo, dzięki nowemu dowództwu firmy odpowiedzialnej za powstanie pierwszego przenośnego telefonu komórkowego, logo i nazwa wrócą do dawnego wyglądu.
Aymar de Lencquesaing, prezydent Motoroli, udzielił wywiadu, w którym uznał rok 2016 za okres transformacji firmy, dodając, że teraz już nie ma żadnych wątpliwości co do tożsamości przedsiębiorstwa. Klasyczne logo z M w kółku zastąpi obecnie stosowane oznaczenia. Produktem, który ma ożywić Motorolę, jest modułowy smartfon Moto Z.
Lenovo Moto Z
2017 okazuje się być rokiem obfitym w powroty niegdyś wielkich marek – poza zmianą brandingu Motoroli zobaczyliśmy także nowe propozycje Nokii i BlackBerry.
Źródło: cnet.com
Tomasz
Jak widać stara marka nadal się liczy.
Z Motoroli zostal juz tylko znaczek. Szanowny Pan prezes nie zrobi nic na co nie dostanie pozwolenia od Lenovo. Motorola dawala solidne wsparcie dla niewielkiej liczby modeli, a po przejeciu zaczelo sie wdrazanie chinskiego podejscia stado modeli kazdego roku i zerowe wsparcie dla znakomitej wiekszosci. Moto E LTE (2 gen), wprowadzana z haslem 'nie zapomnimy o Was!’, kto nie wierzy oto oficjalne wideo https://youtu.be/4YJJu46Gnc8?t=162 , a pozniej End of support juz po 219 dniach od wprowadzenia. Oto prawdziwe oblicze Moto by Lenovo!