Getin Bank uruchomił opcję rejestrowania i przechowywania paragonów w swojej aplikacji mobilnej – Getin Mobile. Dzięki nowej funkcji Klienci mogą w prosty i wygodny sposób porządkować potwierdzenia zakupu, jak również przypisywać je do wybranej transakcji. To pierwsza tego typu aplikacja bankowa na rynku, łącząca wszystkie możliwości bankowości mobilnej z opcją elektronicznego zapisu paragonów.


Nowa funkcja pozwala na stworzenie elektronicznego archiwum paragonów, niezbędnych do złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu towaru. Dzięki niej użytkownik nie musi martwić się zgubionym, wyblakłym lub zniszczonym paragonem papierowym. Wystarczy, że po zakupie zrobi zdjęcie otrzymanego rachunku i zapisze go w aplikacji Getin Mobile. Klienci mogą przeglądać zapisane paragony
z poziomu aplikacji, a także wydrukować paragon od razu z potwierdzeniem płatności.

Aplikacja Getin mobile z opcją przechowywania paragonów

Naszym celem było wzbogacenie aplikacji mobilnej o kolejną praktyczną funkcję, zwiększającą wygodę i odpowiadającą na konkretną potrzebę naszych Klientów. Do tej pory wprowadziliśmy już logowanie wężykiem, bez konieczności zapamiętywania loginu i hasła, czy też wygodne przelewy za pomocą QR kodów. W tym przypadku chcieliśmy zaoferować naszym Klientom proste rozwiązanie kolejnej drobnej uciążliwości, jaką jest konieczność przechowywania paragonów – mówi Julia Kohman, Departament Marketingu Getin Noble Bank.

Na głównym ekranie Getin Mobile, który dzięki kafelkowemu interfejsowi można łatwo spersonalizować, pojawił się nowy kafelek z dwiema zakładkami. Jedna z nich służy do robienia zdjęć paragonów, druga umożliwia dostęp do archiwum. Można w nim wyszukać paragon, edytować jego opis, ręcznie przypisać go do wybranej transakcji oraz wydrukować. Opcja dostępna jest dla wszystkich użytkowników bankowości mobilnej Getin Banku.

Możliwość zamiany papierowych paragonów na ich elektroniczną wersję to kolejne wdrożenie w mobilnej ofercie Getin Banku. Stale rozwijaną aplikację Getin Mobile wyróżnił niedawno portal Money.pl, wskazując na elastyczność i użyteczność kafelkowej konstrukcji menu. W zeszłym roku Bank zdobył również nagrodę
w prestiżowym konkursie Banking Technology Awards za najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych.

źródło: Getin Noble Bank

Kan