Minęło już pięć lat od uruchomienia aplikacji WeatherPro na iPhone’a w listopadzie 2008 r – dlatego aby właściwie świętować urodziny i sukces aplikacji, MeteoGroup przygotował obniżkę cen (na wszystkie aplikacje i platformy) która będzie trwała od 8-ego do 10-ego listopada 2013. Rabat na najbardziej popularną aplikację pogody w Europie wyniesie do 75%.
Rabat w wysokości do 75%, będzie dostępny zarówno na aplikację WeatherPro jak i MeteoEarth, aplikację która przenosi pogodę do życia w świecie 3D. Na wszystkich platformach, na smartfonach i tabletach obie aplikacje będą dostępne w cenie 0,99 €. Jest mało prawdopodobne, aby taka okazja szybko się powtórzyła. Również trzy miesięczny pakiet Premium będzie oferowany za cenę 0,99 €, dzięki czemu zakup aplikacji WeatherPro z 3-miesięczną funkcją Premium wyniesie 1,98 €.
Aplikacja WeatherPro na iPhone’a, która rozwijana jest przez MeteoGroup, największą w Europie prywatną firmą meteorologiczną, oferuje szczegółowe informacje, w tym siedmiodniowe prognozy pogody i raporty dla ponad dwóch milionów miejsc na całym świecie. Dodatkowa opcja Premium dostarcza bardziej zaawansowane prognozy. Opcja ta, oferuje wszystko to, co można znaleźć w standardowej aplikacji, a ponad to: 14-dniową prognozę pogody z krokiem 1-godzinnym, dodatkowe zdjęcia satelitarne i obrazy radarowe, prognozy radarowe, animację prądów powietrza, prognozy pogody dla turystyki górskiej i miejsc w kurortach nadmorskich i wiele więcej. aplikacja WeatherPro jest stale aktualizowana, aby oferować nowe funkcje, lepsze animacje oraz grafikę.
MeteoEarth, to aplikacja oparta na profesjonalnych, telewizyjnych narzędziach pogodowych używanych przez prezenterów na całym świecie. Za pomocą zaawansowanych technik wideo, użytych na niespotykaną do tej pory skalę, aplikacja przenosi prognozę pogody do życia. Zjawiska pogody, które przedstawione są na trójwymiarowej, interaktywnej kuli ziemskiej, po prostu płynnie przemieszczają się na całym świecie – od deszczowego frontu nad Europą do huraganu, zbliżającego się do Florydy.
Specjalna urodzinowa oferta na aplikacje WeatherPro i MeteoEarth będzie trwała od piąteku 8 listopada do niedzieli 10 listopada 2013 i będzie dostępna w różnych sklepach z aplikacjami, w tym w sklepie Apple, Google Play, Blackberry i Windows itp.
Pobierz aplikacje
oferowane przez MeteoGroup w cenie 0,99
€ za każdą w dniach 8-10
listopada:
WeatherPro na
iPhone’a: https://itunes.apple.com/pl/app/weatherpro/id294631159?mt=8&affId=1705221&ign-mpt=uo%3D4
WeatherPro na iPad’a:
https://itunes.apple.com/pl/app/weatherpro-for-ipad/id373515261?mt=8&affId=1705221&ign-mpt=uo%3D4
WeatherPro dla
urządzeń z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mg.android&hl=pl
WeatherPro HD dla
tabletów z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mg.weatherprohd&hl=pl
WeatherPro dla
urządzeń z systemem Windows Phone: http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/weatherpro/89d9ebf0-d3d6-df11-a844-00237de2db9e
WeatherPro dla
urządzeń z systemem Windows 8: http://apps.microsoft.com/windows/pl-PL/app/weatherpro/bf6fefe0-85ae-479e-846e-8006214300e1
WeatherPro dla
BlackBerry: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/24234/?lang=en&countrycode=PL
WeatherPro dla
BlackBerry PlayBook: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/102484/?lang=en&countrycode=PL
WeatherPro dla
urządzeń z systemem Symbian: http://store.ovi.com/content/270572?clickSource=browse&categoryId=18&contentArea=applications&pos=1&lang=pl
MeteoEarth dla
iPhone’a: https://itunes.apple.com/pl/app/meteoearth/id619814752?mt=8&affId=1705221&ign-mpt=uo%3D4
MeteoEarth dla
iPad’a: https://itunes.apple.com/pl/app/meteoearth-for-ipad/id586878855?mt=8&affId=1705221&ign-mpt=uo%3D4
MeteoEarth dla
urządzeń z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mg.meteoearth
Magical Weather: https://itunes.apple.com/pl/app/magisches-wetter/id396179545?mt=8
źródło: MeteoGroup
Kan
Niestety oceny użytkowników aplikacji w Google Play bardzo zniechęcają do zakupu tych aplikacji.
meteoEarth zobaczcie, polecam dka meteopatów
Zakup dla androida mnie też nie zachęca, głównie z powodów ograniczeń. Nigdy nie zaakceptuje aplikacji która posiada czasowo ograniczoną płatną funkcjonalność.
Wolę dać już więcej i mieć pakiet na zawsze.