Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife Federation, która koncentruje się na edukacji uczniów szkół podstawowych i średnich w zakresie inicjatyw ochrony przyrody.

 

Zwierzęta 3D wychodzą na Times Square

Wraz z odsłonięciem trójwymiarowego billboardu na Times Square, firma LG rozpoczęła cyfrową kampanię out-of-home (OOH) prezentującą anamorficzne obrazy, ukazujące niektóre z najbardziej bezbronnych i zagrożonych gatunków na świecie, wymagające stałej ochrony. Przez cały rok, począwszy od dzisiaj, prezentowane będą różne gatunki – lampart śnieżny, bielik amerykański, następnie lew morski z Galapagos i renifer. Seria przedstawia każde zwierzę w technologii 3D, która pozwala wykraczać postaciom poza rzeczywisty ekran.

 

Program edukacyjny zwiększa świadomość w zakresie ochrony przyrody

Dzięki partnerstwu z Discovery Education i National Wildlife Federation, LG będzie gospodarzem serii edukacyjnej dla uczniów szkół podstawowych i średnich na temat wrażliwych i zagrożonych gatunków, eksponowanych na billboardach na Time Square. Seria LG Endangered Species Series zapewni uczniom głębsze zrozumienie wyjątkowych cech zagrożonych zwierząt oraz roli, jaką odgrywają w utrzymaniu zdrowego ekosystemu, jednocześnie sprzyjając docenieniu tego, co czyni każdy gatunek wyjątkowym. LG będzie dystrybuować materiały dostosowane do standardów edukacyjnych wśród uczniów i nauczycieli w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowe informacje i możliwości udziału w programach NWF EcoSchools U.S. i EcoLeaders można znaleźć na stronie nwf.org.

 

Targi Life’s Good Earth Day

Północnoamerykański Kampus Innowacji LG Electronics w Englewood Cliffs, New Jersey, będzie gospodarzem Targów Life’s Good Earth Day, które odbędą się 22 kwietnia. Wydarzenie będzie otwarte dla publiczności i obejmie szereg działań podkreślających znaczenie zrównoważonych praktyk. We współpracy z National Wildlife Federation, targi społecznościowe dostarczą cennych informacji na temat najlepszych praktyk proekologicznych i wskazówek dotyczących ustanowienia okolicy swojego domu jako certyfikowanego siedliska dzikiej przyrody (Certified Wildlife Habitat®).

Oprócz wymienionych działań firma LG codziennie stara się uczcić Dzień Ziemi, projektując najbardziej innowacyjne produkty, które zapewniają konsumentom znaczne oszczędności dzięki efektywności energetycznej.