Firma LG Electronics zapowiedziała, że wprowadzi swój samochodowy system informacyjno-rozrywkowy – wyposażony w webOS for Automotive, czyli platformę treści dla motoryzacji – do nowych modeli Genesis należących do Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). 31 października LG gościło wspomniany HMG i YouTube na ceremonii w Los Angeles, aby uczcić wprowadzenie webOS do luksusowej marki Genesis, a także omówić współpracę gwarantującą jeszcze lepszą rozrywkę w pojazdach.

Nowe modele Hyundai Genesis są wyposażone w system informacyjno-rozrywkowy, który w pełni wykorzystuje możliwości webOS for Automotive. Pasażerowie na przednich i tylnych siedzeniach mogą teraz wygodnie oglądać treści w wysokiej rozdzielczości na swoim smartfonie lub telewizorze, zgodnie z przepisami drogowymi i zasadami bezpieczeństwa.

Wyświetlacze mogą przesyłać dane strumieniowo przy zachowaniu wysokiej jakości dźwięku opracowanej przez Genesis.

Współpraca jest bardzo istotna, ponieważ oznacza debiut platformy treści motoryzacyjnych firmy LG, która wprowadziła webOS for Automotive, aby zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia oraz usługi również podczas jazdy. Czerpiąc z popularności i łatwości obsługi systemu webOS, który osiągnął na rynku Smart TV łączną sprzedaż na poziomie 200 milionów sztuk, LG stworzyło nową wersję dostosowaną do pojazdów. Daje ona kierowcom i pasażerom dostęp do szerokiej gamy usług streamingowych (np. YouTube).

Firmy LG, Hyundai i YouTube ściśle współpracowały nad wprowadzeniem natywnej aplikacji YouTube do systemu WebOS for Automotive, zapewniając zoptymalizowane wrażenia podczas oglądania treści w pojeździe. Ponadto aplikacja YouTube w systemie WebOS for Automotive wykorzystuje nowo opracowane rozwiązania dotykowe.

Jako lider innowacji na rynku systemów informacyjno-rozrywkowych LG konsekwentnie podnosi poziom wrażeń z jazdy i prowadzenia samochodu, wykorzystując bogactwo technologii i wiedzę zgromadzoną przez dziesięciolecia w dziedzinie telewizorów oraz urządzeń AGD.

Dzięki webOS for Automotive klienci mogą wygodnie przeglądać różnorodne treści dostępne na telewizorach także w samochodzie. System oferuje zróżnicowane wrażenia z mobilności, które wnoszą do życia na drodze nową jakość, rozszerzając przestrzeń życiową użytkowników na ich samochody.

 

Dzięki rozwojowi technologicznemu pojazdów definiowanych programowo można wygodnie korzystać z różnych treści wideo w samochodzie. Będziemy nadal rozwijać naszą współpracę z głównymi globalnymi firmami dostarczającymi treści, aby zapewnić klientom bardziej zróżnicowane i lepsze wrażenia z użytkowania samochodów. – Hae-young Kwon, Wiceprezes Centrum Rozwoju Inforozrywki w Hyundai Motor Group

 

YouTube zapewnia szeroki wybór treści audio i wideo, które są zoptymalizowane pod kątem rozrywki w pojazdach. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej współpracy, która przenosi rozrywkę samochodową na wyższy poziom. – Tony Archibong, dyrektor zarządzający Global Product Partnerships w YouTube

 

LG stale dąży do wprowadzania najbardziej zaawansowanych rozwiązań w samochodach, takich jak webOS for Automotive. Chcemy zwiększać zadowolenie kierowców i pasażerów, spełniając jednocześnie wymagania producentów samochodów. – Seok-hyun Eun, Prezes LG Vehicle Component Solutions Company

 

image processing20231102 3104423 8tn123

Wykorzystując dogłębne zrozumienie klientów i ich przestrzeni życiowej, LG zorganizowało we wrześniu konferencję prasową na targach IAA Mobility 2023 w Monachium. Podczas tego wydarzenia Dyrektor Generalny LG, William Cho, podzielił się spostrzeżeniami firmy i przedstawił wizję przyszłości branży mobilnościowej pod hasłem „Taking Life’s Good on the Road”.