Dzięki globalnemu wdrożeniu nowego interfejsu i rozszerzeniu usługi LG Channels na kolejne rynki oglądalność serwisu streamingowego wzrośnie na całym świecie

LG Electronics wprowadza LG Channels 3.0 – najnowszą wersję ekskluzywnego i bezpłatnego serwisu streamingowego. Interfejs z ulepszoną nawigacją, bardziej angażującym układem ułatwiającym odkrywanie treści oraz zaktualizowanym przewodnikiem po kanałach pozwoli użytkownikom na proste przeglądanie wybranych programów. W tym miesiącu serwis LG Channels 3.0 jest wprowadzany w Korei Południowej, a na innych rynkach (w tym USA) pojawi się w październiku.

LG Channels konsekwentnie plasuje się w pierwszej piątce najczęściej używanych aplikacji LG Smart TV we wszystkich regionach, w których usługa jest oferowana. Serwis przyciąga ponadto coraz większą liczbę widzów dzięki swojej ofercie wiadomości, sportu, filmów, seriali telewizyjnych i programów na wyłączność1. Oprócz starannie dobranej oferty LG Channels pozwala użytkownikom wygodniej wyszukiwać, odkrywać i oglądać ulubione treści.

Innowacyjny interfejs LG Channels został zaprojektowany z myślą o preferencjach odbiorców w zakresie wyświetlania swojej zawartości. Został on podzielony na trzy strony (Home, Live oraz On Demand), ułatwiając widzom odkrywanie i korzystanie z różnych usług dostępnych na bezpłatnej platformie multimedialnej LG.

 

image processing20230919 2604351 1jwhqmq

 

Strona Home zawiera u góry ekranu dobrze widoczną karuzelę, która zapewnia prosty dostęp do polecanych kanałów, starannie dobranych kolekcji i treści premium na żądanie. Na stronie Live można z kolei odtwarzać kanały nadawane na żywo bezpośrednio z poziomu aplikacji LG Channels. Co więcej, nowy przewodnik po kanałach zajmuje tylko połowę ekranu. Dzięki temu użytkownicy mogą sprawdzić, co jest aktualnie odtwarzane, i wybrać kolejne treści bez potrzeby wyłączania oglądanej transmisji.

Natomiast strona On Demand pozwala użytkownikom wybierać takie treści, jak filmy i programy telewizyjne, a także otrzymywać rekomendacje z kategorii „Popular Now”.

 

image processing20230919 2604352 jrhi2u

 

Serwis LG Channels jest już dostępny w 272 krajach na całym świecie, a firma LG aktywnie rozszerza swoje usługi, wchodząc na kolejne rynki i stale wzbogacając imponujący wybór treści.