Dzięki wbudowanym możliwościom aktualizacji i nowym usługom abonamentowym innowacje firmy z zakresu inteligentnego domu zapewniają klientom dodatkowe korzyści

Podczas targów IFA 2023 firma LG Electronics zaprezentuje innowacyjny system ThinQ UP 2.0 do inteligentnego domu. Dzięki niemu urządzenia AGD są wygodniejsze i mogą się ze sobą łączyć, aby poprawić jakość życia. ThinQ UP 2.0 odzwierciedla rozszerzenie działalności LG w zakresie urządzeń AGD na obszary niezwiązane ze sprzętem, w tym usługi abonamentowe. Potwierdza tym samym wiodącą rolę firmy w promowaniu usług dodatkowych dla urządzeń gospodarstwa domowego1.

Zgodnie z nową strategią inteligentnego domu i hasłem „Bezobsługowy dom pozwala lepiej spędzać czas” firma LG wprowadzi szeroką gamę usług mających na celu zaspokajanie potrzeb klientów oraz zapewnianie im większej swobody we własnym mieszkaniu.

LG ThinQ UP 2.0 wyznacza nowy standard personalizacji, indywidualnie dostosowując swoje funkcjonalności i usługi do preferencji użytkowników na każdym etapie korzystania z urządzenia. W przeciwieństwie do tradycyjnych produktów o niezmiennym działaniu i właściwościach sprzęty kompatybilne z ThinQ UP stale aktualizują swoje podstawowe funkcje i pozwalają konsumentom indywidualnie je dostosowywać. Produkty ThinQ UP 2.0, znacznie bardziej zaawansowane od istniejących urządzeń ThinQ UP, działają inteligentnie, dzięki czemu są w stanie skrócić czas i nakład pracy związany z obowiązkami domowymi. Wprowadzają nowe usługi z elastycznymi opcjami abonamentowymi, a także polecają dodatkowe rozwiązania ułatwiające codzienne życie.

 

 

Maksymalna personalizacja urządzenia od samego początku

Proces personalizacji sprzętu AGD rozpoczyna się, zanim jeszcze klient otrzyma swoje produkty. Na przykład konsumenci, którzy kupią pralkę ThinQ UP 2.0, zostaną poproszeni o udział w 3-etapowej ankiecie dotyczącej ich stylu życia przeprowadzanej za pośrednictwem aplikacji LG ThinQ. LG przeanalizuje wyniki kwestionariusza i zastosuje zoptymalizowane cykle prania dopasowane do preferencji użytkownika, zapewniając mu od samego początku indywidualną rekomendację produktu. Co więcej, klienci mogą wybrać kolejność cykli zaprogramowanych na swoich urządzeniach i zapisywać osobiste ustawienia w aplikacji.

Z kolei najnowsza lodówka z dolnym zamrażalnikiem LG InstaView z dolnym zamrażalnikiem oferuje wiele indywidualnych ustawień pozwalających zachować świeżość przechowywanej żywności. Dzięki aplikacji ThinQ użytkownicy mogą precyzyjnie dopasować temperaturę do rodzaju żywności, którą mają w lodówce, i zmienić kolor oświetlenia LED w szklanym panelu drzwi InstaView. Mogą ponadto zostawiać wiadomości i przypomnienia dla członków rodziny lub współlokatorów na wyświetlaczu LCD umieszczonym na lodówce z dolnym zamrażalnikiem.

Natomiast w pralkach i suszarkach ThinQ UP 2.0 pojawi się po raz pierwszy procesor opracowany przez LG (DQ-C) oraz zupełnie nowy system operacyjny. Układ scalony DQ-C oferuje wystarczającą ilość pamięci, aby obsługiwać dodawanie różnych rodzajów treści. Pozwala to użytkownikom korzystać z szeregu spersonalizowanych funkcji, którymi można łatwo zarządzać za pomocą wyświetlaczy dotykowych na urządzeniach lub w aplikacji ThinQ.

 

Szeroka gama rozwiązań dla domu

Dzięki nowemu rozwiązaniu firma LG stała się liderem w zakresie usług dodanych dla urządzeń AGD. Oferta spersonalizowanych produktów powstała z myślą o poprawie jakości codziennego życia wszystkich klientów. Dlatego urządzenie z ThinQ UP 2.0 daje użytkownikom szeroki wybór usług, które pomogą im w domowych obowiązkach.

Obejmują one subskrypcje oraz usługi inteligentnego domu wspierające i rozszerzające działania produktów LG. Dodatkowo klienci mogą skorzystać ze specjalistycznych funkcji pielęgnacji odzieży czy też automatycznego zamawiania detergentów lub świeżej żywności i w ten sposób zaoszczędzić swój czas.

Dzięki różnorodnym funkcjom ThinQ UP 2.0 nowe pralki LG stają się wszechstronnymi urządzeniami, które wspierają styl życia użytkowników, zapewniając im kompleksowy dostęp do wygodnych usług, od prania chemicznego, po przechowywanie odzieży i nie tylko.

 

Od koncentracji na produktach, do działalności opartej na inteligentnych rozwiązaniach

Usługa subskrypcji LG umożliwia klientom podpisanie umowy na okres od trzech do sześciu lat, pozwalając im wybrać najlepszą opcję dla ich indywidualnej sytuacji. W tym czasie użytkownik otrzymuje miesięczne raporty wysyłane przez aplikację ThinQ. Dzięki nim ma dostęp do spersonalizowanych rekomendacji, które powstają w oparciu o osobiste preferencje klienta.

 

LG ThinQ UP 2.0 to początek naszej drogi w kierunku modelu biznesowego, który w większym stopniu koncentruje się na usługach. Jako jeden z głównych graczy na globalnym rynku urządzeń AGD firma LG dąży do wejścia w erę „domu jako usługi” (HaaS). Będziemy zatem nadal prezentować innowacyjne rozwiązania poprawiające jakość życia klientów. – Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

 

Odwiedzający stoisko LG (hala 18, Messe Berlin) na targach IFA 2023 w dniach 1‑5 września będą mogli zapoznać się z komfortem korzystania z zaawansowanych urządzeń LG z serii ThinQ 2.0.