W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa promująca nowoczesne tablety Lenovo z serii S8. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Działania reklamowe dotyczące tabletów Lenovo z serii S8 realizowane są na portalach rozrywkowych, lifestylowych oraz technologicznych. Reklamy znajdują się na stronach głównych oraz w sieciach reklamowych, także w wersji mobilnej.

W kampanii wykorzystywane są formaty przedstawiające trzy opcje kolorystyczne tabletów Lenovo S8: czarną, białą oraz żółtą. Działania reklamowe podkreślają także lekkość i smukłość urządzeń, szybkość Internetu LTE oraz wyjątkową głębię obrazu na ekranie Full HD Infinity.

Powyższe atuty podkreślane są również w kinie, w serii 5-sekundowych bumperów, zrealizowanych przez UM. Kampania potrwa do połowy czerwca.

źródło: Lenovo
Kan
Waerto przeczytać:
Lenovo Tab S8-50 debiutuje w Polsce – 7,9 mm, 299 gram i LTE (wideo)
https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Android-based-Tablets/Lenovo-Tab-S8-50-Screen-Dimming-Problem/td-p/1873040