W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa promująca nowoczesne tablety Lenovo z serii S8. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).


Działania reklamowe dotyczące tabletów Lenovo z serii S8 realizowane są na portalach rozrywkowych, lifestylowych oraz technologicznych. Reklamy znajdują się na stronach głównych oraz w sieciach reklamowych, także w wersji mobilnej.


W kampanii wykorzystywane są formaty przedstawiające trzy opcje kolorystyczne tabletów Lenovo S8: czarną, białą oraz żółtą. Działania reklamowe podkreślają także lekkość i smukłość urządzeń, szybkość Internetu LTE oraz wyjątkową głębię obrazu na ekranie Full HD Infinity.


Powyższe atuty podkreślane są również w kinie, w serii 5-sekundowych bumperów, zrealizowanych przez UM. Kampania potrwa do połowy czerwca.


źródło: Lenovo

Kan

Waerto przeczytać:
Lenovo Tab S8-50 debiutuje w Polsce – 7,9 mm, 299 gram i LTE (wideo)