Huawei P8 lite, który na Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów, ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku.


Według najnowszych danych, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona sztuk P8 lite. Smartfon jest bezsprzeczne hitem w ofertach operatorów. W ten sposób do użytkowników dotarło aż 81% urządzeń. Huawei P8 lite cieszył się wysoką sprzedażą również na otwartym rynku – wyniosła ona niemal 290 000 urządzeń.


Huawei P8 lite premierę miał w maju 2015 r. i niemal od razu stał się hitem sprzedaży. Urządzenie wyposażono w wydajny ośmiordzeniowy procesor Kirin 620, 2GB pamięci RAM i 16GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć kartami SD. Mocną stroną smartfona była możliwość zastosowania dwóch kart SIM oraz świetny aparat z opcją nagrywania filmów.

Huawei P8 Lite 2017 z Androidem 7.0 już wydany

Ogromną zaletą urządzenia jest również bardzo częsta aktualizacja systemu. Od chwili wejścia na rynek, Huawei P8 lite nie tylko otrzymał aktualizację nakładki EMUI, ale również systemu Android. Smartfon nadal regularnie otrzymuje aktualizację zabezpieczeń. Z pewnością powyższe cechy oraz atrakcyjna cena spowodowały, że Huawei P8 lite może poszczycić się taką popularnością wśród konsumentów.

Huawei P8 Lite: fotograficzny smartfon LTE 4G trafił do sprzedaży w Polsce za 1099 PLN

Sprzedaż tego modelu w tak dużym wolumenie miała niebagatelny wpływ na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych Huawei w Polsce. Na początku 2015 r. Huawei miał niecałe 2% udziału w rynku smartfonów nad Wisłą, a obecnie Huawei jest drugą markąw Polsce.

Sukces sprzedażowy Huawei P8 lite potwierdza, że Polacy cenią dobre smartfony w atrakcyjnej cenie. Ponad 1,5 miliona dostarczonych urządzeń to ogromny sukces Huawei w Polsce. Bardzo cieszymy się i dziękujemy, że konsumenci docenili świetną jakość P8 lite. Drogą utartą przez P8 lite podążają kolejne modele – P9 lite, P9 lite 2017 oraz P10 lite. To dla nas bardzo ważne, aby każdy flagowiec z serii P miał swój odpowiednik w linii „lite”. Dzięki temu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie smartfon – powiedział Jefferson Zhang, Dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska.

Świętując sukces, Huawei przygotował szereg promocji na swoje urządzenia.

źródło: Huawei

Kan