Od listopada tego roku Robert Lewandowski promuje markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable. Zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle Make it Possible. Zobaczcie historię „Make it Possible” – wygrywając dziś, wygrywasz jutro Roberta Lewandowskiego.
Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z Huawei 9 listopada i będzie aktywnie promował markę różnymi działaniami.
źródło; Huawei
Kan
Warto przeczytać:
Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei
Super. Smartfony o wiele lepsze niż Samsungi. Tylko jeszcze mentalność zmienić i będzie super. Powoli im się to udaje. Najlepsze jest to że P8 dostaje często aktualizację zabezpieczeń i usprawnień bez aktualizowania całego androida. Jest to pierwsze takie rozwiązanie w świecie androida. Wcześniej tylko iPhone i Windows miało takie rozwiązanie. Jest to poczucie bezpieczeństwa i ochrony od producenta. A Samsung nadal ma swoich klientów w głębokim poważaniu.