Toshiba Europe GmbH podczas zbliżających się targów Integrated Systems Europe (ISE) 2015 zaprezentuje rozszerzoną ofertę profesjonalnych wyświetlaczy.

Od ostatniej edycji targów ISE w 2014 roku firma zrealizowała wszystkie założone plany biznesowe dotyczące grup docelowych, nowych rynków i wyników sprzedaży. W tym roku Toshiba zaprezentuje się z nowym stoiskiem, gdzie znajdą się innowacyjne rozwiązania dla biznesu takie jak profesjonalne wyświetlacze i oprogramowanie.

Poszerzona oferta profesjonalnych wyświetlaczy

Bogata oferta rozwiązań Toshiba jest dedykowana małym, średnim oraz dużym firmom i obejmuje zarówno pojedyncze jak i złożone systemy digital signage.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma wprowadziła na rynek serię TD-E, która umożliwia odtwarzanie obrazu przez 16 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu. Podczas tegorocznych targów ISE zostanie zaprezentowana nowa generacja ściennych systemów wielkoekranowych dedykowanych zarówno małym jak i dużym przedsiębiorstwom. Dodatek w postaci oprogramowania do zarządzania ekranami, który umożliwi sprawne zarządzanie i planowanie zostanie zaprezentowany pod koniec tego roku.

Rozwój na rynkach europejskich

Sprzedaż produktów biznesowych Toshiba została zapoczątkowana w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech w 2014 roku. Dzięki dobrym wynikom sprzedaży oferta pojawiła się również w większości krajów Europy.

Dobry początek na 3 dużych rynkach przyczynił się do powołania dedykowanych zespołów, które zajmują się zarządzaniem i zwiększaniem sprzedaży systemów digital signage. Dodatkowo, podobne zespoły powstały również w krajach nordyckich, Beneluksu, w Polsce, Hiszpanii i we Włoszech. Na pozostałych rynkach Toshiba rozwija relacje w zakresie dystrybucji, co ma prowadzić do dalszych ekspansji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczebność działów sprzedażowych Toshiba została potrojona.

Tegoroczna propozycja dla całego rynku

Podczas targów ISE 2015 Toshiba przedstawi jeszcze bogatszą ofertę niż w latach poprzednich. Centralnym punktem stoiska będzie ściana wielkoekranowa składająca się z 16 ekranów Full HD, na której zostanie wyświetlona treść w natywnej rozdzielczości 8K. Zostaną zaprezentowane również wyświetlacze z niezwykle cienką ramą przeznaczone do ścian wielkoekranowych, które wyświetlają treść w natywnej rozdzielczości 4K.

Toshiba zaprezentuje swoje profesjonalne rozwiązania w różnych konfiguracjach. Dla detalistów, a w szczególności dla marek modowych firma pierwszy raz w Europie pokaże koncepcję Virtual Fitting Solution, która umożliwi klientom przymierzanie ubrań niezależnie od tego czy dany sklep jest zamknięty czy otwarty. Ponadto, zwiedzający będą mieli okazję podziwiać stabilny, dotykowy stół kawowy- idealne rozwiązanie dla właścicieli kawiarni, którzy chcą zaangażować klientów.

źródło: Toshiba

Kan