Wraz z wersją szóstą systemu iOS, firma Apple wprowadziła nową aplikację, dzięki której użytkownicy będą mogli w jednym miejscu przechowywać bilety, kupony, karty lojalnościowe a także karty pokładowe i wszelkiego innego rodzaju „wejściówki”.
PassMob
Mobilna, aktywna karta lojalnościowa, którą klient zawsze ma przy sobie. Karta reaguje na lokalizację użytkownika i przypomina o oferowanych korzyściach, gdy klient znajdzie się blisko sklepu.
Karta może oferować rabat, sygnalizować wyprzedaż lub służyć do rejestracji sprzedaży – można także dostosować sposób jej działania do specyficznych potrzeb danej branży.
Koniec z drukowaniem i kolejkami. Przy zakupie biletu przez Internet, klient otrzyma go bezpośrednio na telefon. Bilet może zawierać kod kreskowy, QR kod lub po prostu numer. Bilet sam przypomni o zbliżającym się wydarzeniu i wyświetli się na ekranie, gdy klient znajdzie się blisko jego lokalizacji.
Kupony można rozsyłać do klientów, zachęcając ich do korzystania ze swoich usług. Kupony są inteligentne – pokazują datę zakończenia promocji, uaktywniają się w pobliżu lokalizacji, w których obowiązują (np. w pobliżu sklepów danej sieci). Warunki oferty mogą zmieniać się dynamicznie, także po otrzymaniu kuponu przez klienta.
Po kilku godzinach od udostępnienia systemu iOS 6 wystartowała pierwsza polska usługa dedykowana dla aplikacji Passbook – PassMob od warszawskiej firmy Twisted Logic, specjalizującej się w aplikacjach na iOS. PassMob to kompleksowa usługa, w której skład wchodzą narzędzia do tworzenia i dystrybucji wszystkich rodzajów „passów” oraz integracja z systemami wspierania sprzedaży, płatnościami mobilnymi i aplikacjami mobilnymi.
Poniższe wideo pokazuje czym jest i jak działa Passbook:
źródło: Twisted Logic
Kan
Zostaw komentarz