Firma Avaya zapowiedziała kolejne rozwiązanie do współpracy biznesowej – Avaya Aura Conferencing 7.0, najnowszą wersję wielokanałowego rozwiązania konferencyjnego. Firma poinformowała również o dostępności aplikacji Avaya Flare Experience dla urządzeń Apple iPad oraz komputerów PC i laptopów z Microsoft Windows, a także nowej wersji platformy Unified Communication Avaya Aura oraz Avaya Communication Server 1000 (CS1000).

Rozwiązanie Avaya Aura Conferencing 7.0 umożliwia ujednoliconą współpracę głosową i internetową z dowolnego miejsca z wykorzystaniem stacjonarnych komputerów Mac lub PC, tabletów i smartfonów. Dzięki otwartej, opartej na standardach SIP architekturze platformy Avaya Aura 6.2 rozwiązanie Avaya Aura Conferencing 7.0 zapewnia przedsiębiorstwom wysoką wydajność, skalowalność oraz wysoki stopień bezpieczeństwa, a zarazem elastyczność niezbędną dla mobilnej współpracy, również w kontekście BYOD. Nowe rozwiązanie do współpracy zapewnia wiele korzyści dla użytkowników końcowych oraz biznesu, m.in.:

  • Ujednolicony, intuicyjny interfejs użytkownika Avaya Flare Experience na tabletach Apple iPad oraz komputerach stacjonarnych i przenośnych z systemem Microsoft Windows. Aplikacja obsługuje wielokonałową współpracę i komunikację, transmisję głosu, udostępnianie dokumentów, wysyłanie wiadomości tekstowych i instant messaging/ funkcje dostępności, pocztę e-mail oraz połączone firmowe i osobiste książki telefoniczne.
  • Kliencki program Collaboration Agent, który nie wymaga instalacji, umożliwia użytkownikom uczestnictwo w konferencji z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej albo iPhone’a i współpracuje z klientami Avaya Flare Experience w iPadach i urządzeniach z systemem operacyjnym Windows.
  • Wsparcie wizualne i kontekstowe, które pomaga wyeliminować większość albo wszystkie typowe problemy tradycyjnych sesji konferencyjnych, takich jak zapowiadanie lub identyfikowanie uczestników, szumy tła, identyfikowanie mówiącego itd.
  • Duża skalowalność – obsługa do 7500 aktywnych sesji konferencyjnych między pracownikami znajdującymi się w praktycznie dowolnym miejscu pozwala wyeliminować lub ograniczyć koszty usług zewnętrznych.
  • Rozproszona, otwarta i „inteligentna” architektura, która ogranicza i kontroluje zużycie pasma oraz adaptuje się do bieżących potrzeb, aby nie obciążać nadmiernie sieci i budżetu.

Rozwiązanie jest obsługiwane przez najnowszą wersję Avaya Aura (6.2) i może łączyć się albo z Avaya Aura Communication Manager, albo z systemami Avaya CS 1000.

Użytkownicy Avaya CS 1000 mogą nabyć Collaboration Pack, jednoserwerowe rozwiązanie oparte na Avaya Aura, które oferuje funkcje SIP oraz obsługę mobilnych użytkowników. Rozwiązanie Collaboration Pack teraz obejmuje oprogramowanie Avaya Flare Communicator oraz Avaya one-X® Mobile SIP dla iOS.

źródło: Avaya

Kan