Spożywczy sklep internetowy Frisco uruchomił e-supermarket w warszawskim metrze. Pasażerowie czekający na metro mogą za pomocą smartfonów zamawiać wybrane towary, a sklep dostarczy je pod wskazany adres.
Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w e-supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana bezpłatnie w App Store dla Google Play dla smartfonów działających w systemie Android.
Po jej zainstalowaniu można skanować kody kreskowe wybranych produktów z wirtualnych półek. Kiedy klient zatwierdzi zamówienie, produkty z jego koszyka zostaną dostarczone na wybraną godzinę pod wskazany adres. Projekt potrwa do końca listopada.
W ramach kampanii towarzyszącej uruchomieniu wirtualnego sklepu przez cały listopad na billboardach zlokalizowanych na dziewięciu stacjach metra eksponowane będą reklamy Frisco.pl.
źródło: Frisco.pl
Kan
Aplikacja „Mobilne Frisco” umożliwia zamawianie produktów bez skanowania plakatów. Określenie „wirtualny sklep w metrze” jest chyba trochę na wyrost, to raczej rodzaj kampanii reklamowej mającej spopularyzować zakupy we Frisco za pomocą smartfonów.
Przed chwilą wyszedłem z Metra i nawet tego nie zauważyłem a zakręcony aż tak nie jestem.
A ja jestem ciekawa jak daleko dostarczają te zakupy, czy tylko na terenie stolicy.
Chyba na terenie całego mazowieckiego,ja mieszkam w markach i do mnie dowożą.