Marka GSmart oferuje swoim klientom wygodną usługę door-to-door, polegającą na serwisowaniu urządzeń bez konieczności złożenia wizyty w serwisie. Producent wychodzi naprzeciw użytkownikom wymagającym sprawnej obsługi i naprawy w przypadku awarii urządzenia.


Skrótowe określenie door-to-door opisuje proces serwisowania uszkodzonego sprzętu począwszy od wysłania urządzenia kurierem do miejsca naprawy, kończąc na odbiorze w miejscu zamieszkania bez konieczności wychodzenia z domu. Wszystko odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.orika.pl, gdzie klient ma opisane szczegółowo warunki i zasady wysyłki do serwisu. Dodatkowo, po zgłoszeniu osoba zainteresowana otrzymuje e-maila z potwierdzeniem wysłania formularza oraz informacją w jaki sposób może dokonać przekazania urządzenia. Bardzo przydatnym rozwiązaniem jest możliwość sprawdzenia stanu zgłoszenia poprzez zalogowanie się na stronę serwisu. Usługa door-to-door dla klientów GSmart jest całkowicie bezpłatna.

GSmart Maya M1: barwny Dual SIM z Android

Marka GSmart stawia sobie za cel dbałość o swoich klientów, oferując usługę door-to-door, która jest tego najlepszym przykładem. Bezpłatne serwisowanie urządzeń i wygodny formularz zgłoszenia wypełniany online, bez ustalania dodatkowych elementów łańcucha naprawy, na pewno sprosta oczekiwaniom użytkowników smartfonów firmy Gigabyte – mówi Grzegorz Kiszka, Kierownik Serwisu w firmie Asbis.

Gigabyte GSmart GS202 (DUAL-SIM): test

Usługa serwisowa prowadzona jest przez firmę Orika, która gwarantuje naprawę urządzenia maksymalnie do trzech dni, jeżeli usługa nie wymaga sprowadzenia niedostępnych części zamiennych. Osoba oddająca wadliwy sprzęt ma również możliwość wypożyczenia urządzenia zamiennego w korzystnej cenie.

źródło: GSmart

Kan