Prawdopodobnie nawet sam Amazon nie spodziewał się takiego zainteresowania swoim nowym produktem – tabletem Kindle Fire. Za jego popularnością stoi kilka elementów, które spowodowały, że Fire jest stawiany zaraz po produktach Apple.

Według estymacji iSuppli Amazon dostarczy 3.9 miliona urządzeń do końca roku, wg Digitimes nawet więcej, bo 5 milionów.
Takie założenia stawiają produkt Amazonu na drugim miejscu, zaraz po Apple i tuż przed produktami Samsunga.


Apple ma dostarczyć na rynek ponad 18 milionów urządzeń, co da mu 65.6% udział w rynku. Dalej wspomniany już Amazon ze swoim Kindle Fire – 3.9 miliona i udział 13.6%, oraz Samsung 1.3 miliona i udział 4.8%.
Dla Amazon te wyniki są nadzwyczajne, biorą pod uwagę fakt, że jeszcze kilka miesięcy temu w ogóle nie konkurował na rynku tabletów opartych na systemie Android.


Co złożyło się na te wyniki:
na pewno cena – Amazon sprzedawał swój produkt po 199$ oraz największa biblioteka multimediów – Amazon dysponuje ponad 18 milionami filmów, piosenek, książek i magazynów.

Wg Techcrunch sprzedaż Kindle Fire w bestbuy.com, idzie lepiej niż 16Gb wersji iPada.

Kindle Fire: tablet sygnowany logo Amazon (video)

Źródło: androidandme.com

JarKen