Okazuje się, że wiele osób, które zrobiły preorder na Transformera Prime nie otrzyma swojego egzemplarza wraz z premierą. Amazon powołuje się na braki w magazynach swoich dostawców.

Osoby, które otrzymały zawiadomienie o anulowaniu zamówienia są odsyłane do innych dostawców, aby tam zrobiły preorder na Transformera, tymczasem większość innych dostawców ma już zapełnione listy oczekujących – zostawiając osoby z anulowanymi zamówieniami na lodzie. Co oczywiście nie jest ich winą.

W udostępnionym przez użytkownika mailu czytamy:
„W związku z brakiem dostępności u naszych dostawców, nie będziemy w stanie dostarczyć następujących przedmiotów z twojego zamówienia: tutaj nazwa sprzętu, anulowaliśmy zamówienie wyżej wymienionych przedmiotów i przepraszamy za niedogodności.
Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zakupem tego przedmiotu – może on być dostępny u innych naszych sprzedawców. Prosimy odwiedzić poniższy link. Z poważaniem.”

Na dole mały dopisek: Mail został wysłany z konta tylko do wysyłania poczty i nie akceptuje poczty przychodzącej.

Czy preorder nie powinien zapewniać nam, wręcz gwarantować otrzymania zamówionego towaru najpóźniej w dniu premiery?

Źródło: androidandme.com

JarKen