Acer bije kolejne rekordy na rynku monitorów. W ubiegłym roku firma dostarczyła na polski rynek ponad 200 000 urządzeń tego typu i poprawiła wyniki sprzedaży o 114 procent

Rynek monitorów w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy urósł aż o 24%. Monitory były pożądane przez wszystkich – kupowali je zarówno klienci biznesowi, pracownicy, którzy musieli przenieść swoje biura do domów, uczniowie i studenci przebywający na nauce zdalnej jak i entuzjaści elektroniki rozrywkowej. Dobrymi wynikami sprzedaży mogą pochwalić się wszyscy producenci obecni na rynku, jednak to właśnie Acer wyróżnia się wśród nich najbardziej.

 

Dwukrotnie większa sprzedaż monitorów Acer

Sprzedaż 200 tysięcy sztuk monitorów w Polsce zagwarantowała firmie 12% udziałów w rynku tego produktu. Co za tym idzie, Acer z piątej pozycji awansował na miejsce drugie w kategorii najczęściej wybieranych marek monitorów w Polsce w 2020 roku. Dla porównania, rok wcześniej firma sprzedała 96 tysięcy urządzeń tego typu.

Pierwszy kwartał 2021 roku Acer również zaczął z przytupem. Do końca marca firma sprzedała ponad 60 tysięcy monitorów, plasując się tym samym na 3 miejscu wśród najpopularniejszych marek oferujących urządzenia tego typu, z udziałem 11,6% w rynku.

 

image processing20210519 23931 12xibjg

 

Czynnikiem, który miał największy wpływ na sprzedaż naszych monitorów jest stosunek jakości do ceny. Klienci doceniają nie tylko funkcjonalność konstrukcji oferowanych przez Acer urządzeń i ich atrakcyjne parametry, ale także fakt, że przekłada się to na komfort użytkowania i przystępną cenę – mówi Piotr Nowok, Product Manager w Acer Polska.

 

W ciągu ostatnich 12 miesięcy cały rynek EMEA zanotował wzrost o 17% ze sprzedaży monitorów. W tym samym czasie Acer urósł w tym regionie o 23% i miał w nim udziały na poziomie 7,4%. Polska okazała się także piątym najlepszym krajem zbytu pośród państw europejskich, Bliskiego Wschodu i Afryki, przed którym plasują się już tylko Niemcy, Rosja, Wielka Brytania i Francja.