Jesteś tutaj:-, Rynek, Telewizja, Voip, Wywiady-UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta

UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta

Jak wynika z raportu Boston Consulting Group rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia. Większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez internet. To zaś sprawia, że przybywa graczy na rynku, którzy muszą ze sobą coraz mocniej konkurować. Klienci oczekują bowiem nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości i coraz większej swobody dostępu.

Rynek zmienia się bardzo szybko, bardzo dynamicznie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Chcemy, żeby klient miał dostęp do jak najszerszej oferty , którą my mu dostarczamy i aby była ona dostępna za pomocą wszystkich możliwych urządzeń – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Tomasz Izydorczyk, UPC Polska. – To oznacza dostęp nie tylko na głównym ekranie telewizora w mieszkaniu, ale także na komputerze, laptopie, komórce, zarówno w domu, jak i poza domem.

Jak podkreśla Boston Consulting Group w raporcie „The Value of Content” przygotowanym na zlecenie Liberty Global, właściciela UPC Polska, pojawienie się na rynku telekomunikacyjnym nowych podmiotów oraz rosnąca popularność treści dostępnych przez Internet doprowadziły do powstania nowych modeli biznesowych. Klienci oczekują obecnie nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości oraz coraz większej swobody dostępu.

Widzimy teraz bardzo mocno, że trend rozwoju wideo jest dzisiaj jednym z wiodących trendów. Do 2019 roku 80 proc. w ogóle treści w internecie ma być generowanych właśnie przez wideo – mówi Natalia Hatalska, analityk trendów i autorka bloga Hatalska.com. – Rozwijają się zarówno krótkie formy tak jak chociażby Snapchat, Instagram, Bumerang mamy długie formy, czyli tzw. slow TV, gdzie mamy programy, filmy, które trwają po 6-7 godzin i ludzie to oglądają. Mamy wideo 360 stopni, wirtualną rzeczywistość, livestreaming, wielopłaszczyznowość też we wszystkich możliwych kanałach dotarcia.

Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferuje UPC klientom jest nie tylko internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu.

Rynek bardzo dynamicznie się zmienia m.in. dzięki temu, że pojawiło się wielu nowych graczy, konkurencja jest bardzo duża, ale dzięki temu ten rynek wygląda lepiej – mówi Izydorczyk. – Zarówno oferta , jak i sposób jej jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta, coraz bardziej atrakcyjny.

Dzięki wprowadzonemu niedawno modemowi Connect Box, klienci UPC mogą korzystać z jeszcze lepszej jakości Wi-Fi w domu wraz z ofertą superszybkiego internetu szerokopasmowego na rynku, który dociera do 3 mln gospodarstw domowych.

Firma chce w ciągu kilku lat podwoić ten zasięg.

Odpowiedź UPC na zmieniające się warunki rynkowe jest bardzo prosta, chcemy dać klientowi więcej wartości. Zarówno jeżeli chodzi o platformy, które są prostsze, łatwiejsze w użyciu, dają więcej możliwości, jak i dostęp do naszego kontentu w domu i poza domem – mówi marketingu UPC Polska. – I to, o czym nie możemy zapominać, że najważniejszy dla klienta obecnie jest szybki, dostęp do internetu. Dlatego dzięki naszym połączeniom internetowym i modemowi, który w ostatnich dniach wprowadziliśmy, dajemy klientowi najlepszy dostęp, najszerzej otwarte okno na świat.

źródło: Agencja Informacyjna Newseria

Kan

Autor |2016-09-19T07:03:49+02:0019 września 2016 07:03|Kategorie: Newsy, Rynek, Telewizja, Voip, Wywiady|Tagi: , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Ja 19 września 2016 w 19:59 - Odpowiedz

    „UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta”. Bzdura. Jakiego klienta? Z dużych miast(UPC, Vectra, Szybki internet). A reszta Polski – tv naziemna Internet głównie od monopolisty Orange(dawny TP-SA) z przymusowym telefonem stacjonarnym lub haraczem za dzierżawę łącza na obszarach wiejskich z prędkością 512 kB/s?
    Dokładnie jak za PRL-u. Duże miasta miały trzy programy TV a reszta kraju dwa a niektóre regiony jeden. Ale opłaty i podatki dla wszystkich jednakowe

  2. kiler 26 września 2016 w 11:06 - Odpowiedz

    Ja tam nie widzę dostosowania oferty do moich potrzeb. Od ponad roku jestem na „wolnej” umowie, bo wystarcza mi pakiet Max TV oraz net 30MB. a każda kolejna oferta przedłużenia jest droższa. 20-30% ale droższa. Skoro nie potrzebuję 60 czy 100MB, to czemu mam za to płacić?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile