Spotify to serwis, który oferuje swoim użytkownikom dostęp do milionów utworów zawsze i wszędzie. Z drugiej strony, jest to również platforma dająca markom możliwość dotarcia poprzez reklamy do unikalnej grupy odbiorców. Dlatego też, serdecznie zapraszamy do artykułu Mike’a Shieldsa z The Wall Street Journal, który rozmawiał z Jeffem Levickiem, CRO Spotify, na temat rozwoju Spotify jako platformy reklamowej oraz kierunku, w którym zmierza serwis.


Spotify był postrzegany – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz – jako firma koncentrująca się na produkcie oferującym muzykę na żądanie, bez reklam.
– mówi Levick i dodaje: To zmieniło się diametralnie. Obecnie, firma bardziej zwraca się bardziej w stronę reklamy, dodawania produktów, nawiązywania nowych partnerstw oraz pozyskiwania istotnych osób do swojego zespołu. Jako przykłady Levick podaje Liberty Carras Kelly, która dotychczas odpowiedzialna była za stronę reklamową w FOX Audience Network, a aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. reklam na rynku amerykańskim.

Tym samym możemy potwierdzić, że serwis Spotify ma już 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Jeszcze raz zachęcamy do zapoznania się z materiałem The Wall Street Journal.
Artykuł dostępny pod linkiem www.wsj.com/articles/spotify

Kan