Bank Millennium uruchomił kampanię outdoorową i digitalową skierowaną do studentów i absolwentów wyższych uczelni zachęcającą do aplikowania na wakacyjne praktyki. Program praktyk w Banku Millennium realizowany jest od ponad 10 lat.

Wakacje to najlepszy moment, by w wolnym czasie zadbać o swoją zawodową przyszłość. Świetnym pomysłem mogą być płatne praktyki w centrali Banku Millennium w Warszawie. Warto przyjrzeć się temu, co bank ma do zaoferowania i aplikować do wybranego przez siebie działu. Praktyki umożliwiają naturalne połączenie zdobywanej w czasie studiów wiedzy teoretycznej z praktyką w obszarze bankowości. Uczestnicy praktyk realizują samodzielne projekty, dzięki którym poznają procesy biznesowe i mechanizmy funkcjonowania nowoczesnej, dużej organizacji. Oprócz ciekawych zadań i projektów czekają na nich szkolenia rozwijające kompetencje miękkie, wsparcie opiekuna praktyki oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

Kampanię outdoorową i digitalową skierowaną do studentów i absolwentów wyższych uczelni będzie można zobaczyć na przystankach w okolicach warszawskich uczelni oraz na reklamach w warszawskim metrze. Wsparciem w naturalnym dla grupy docelowej środowisku będą działania w internecie (social media, display oraz mobile). Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, Great Point oraz Liquid Thread. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

 

– W Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności bankowej, doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Jesteśmy specjalistami od marketingu i rozwoju produktów, IT, zarządzania ryzykiem, zarządzania procesami, projektami i jakością, ekspertami od administracji i HR. Z osobami, które do nas dołączą, wspólnie zaczniemy kreować nowoczesną przyszłość – powiedziała Monika Parczewska, ekspertka Zespołu Rekrutacji i Rozwoju Departamentu Kadr w Banku Millennium.