Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Wydarzenia-Bank BNP Paribas po raz kolejny szuka innowacyjnych rozwiązań i zaprasza młode firmy technologiczne do udziału w 19-tej edycji Office Hours

Bank BNP Paribas po raz kolejny szuka innowacyjnych rozwiązań i zaprasza młode firmy technologiczne do udziału w 19-tej edycji Office Hours

Bank BNP Paribas poszukuje nowatorskiego rozwiązania, które stanie się elitarną, wirtualną strefą komunikacyjną dla Klienta zamożnego. W tym celu bank zaprasza startupy i doświadczone firmy do podjęcia wyzwania w ramach kolejnej edycji Office Hours. Rekrutacja trwa do 19 lutego br.

Bank poszukuje nieszablonowego kanału komunikacji z Klientem BNP Paribas Wealth Management na tyle interesującego i atrakcyjnego, aby był on odbierany przez obecnych Klientów jako element innowacji i związania z bankiem oraz by efektywnie wspierał proces akwizycji po stronie banku. Możliwość podziału funkcjonalności dla Klientów i potencjalnych Klientów będzie dużym atutem. Prace nad procesem koordynują Zespół Innowacji Banku BNP Paribas wraz z zespołem ekspertów BNP Paribas Wealth Management i Departamentu Komunikacji Zewnętrznej.

 

– Zależy nam na możliwie szerokim spektrum możliwości przy zachowaniu najwyższych standardów w kontekście doświadczenia użytkownika. Jeśli Wasze rozwiązanie to tzw. ‘Silver Bullet’ dla osób oczekujących absolutnie najwyższego standardu komunikacji i obsługi szukamy właśnie Was! Umiemy rozmawiać o rozwiązaniach klasy enterprise, ale mamy też spore doświadczenie w pracy ze startupami i nie boimy się wyzwań – mówi Anna Slepak, ekspert ds. Projektów Strategicznych w Departamencie Wealth Management w Banku BNP Paribas.

 

Oczekiwania względem poszukiwanego kanału komunikacji:

  • Możliwości bezpiecznego uwierzytelnienia użytkownika w celu personalizacji prezentowanych treści. Korzystamy z rynkowych standardów klasy OAUTH2 i SAML;
  • Możliwość onboardingu użytkownika w czasie krótszym niż powiedzenie na głos „pięćdziesięciogroszówka”;
  • Możliwości zaprezentowania spersonalizowanej treści, oferty, komunikatu itp. pochodzących z innych systemów banku, bądź naszych partnerów. Mamy przekonanie, że zakres prezentowanych treści będzie dynamicznie rósł, więc oczekujemy maksymalnie efektywnych wzorców integracji. Umiemy w REST-y, ale i SOAP-y nam niestraszne;
  • Możliwości efektywnego zapraszania na dowolne wydarzenie, które użytkownik będzie mógł potwierdzić i wygodnie zapisać w kalendarzu swojego urządzenia lub konta online;
  • Możliwości łatwego umówienia się na spotkanie ze swoim doradcą. Bank zapewnia dostęp do API z informacją o dostępności i możliwością zapisania wydarzenia;
  • Możliwości łatwego skontaktowania się z doświadczonym konsultantem za pomocą chatu, połączenia głosowego/video. Rozwiązanie musi być zbudowane w zgodzie z ideą omnichannel – oczekujemy możliwości przekazania akcji/procesu do innego kanału bez utraty wykonanych kroków czy wprowadzonych przez użytkownika informacji;
  • Możliwości monitorowania aktywności użytkownika aplikacji/platformy celem określenia zainteresowania i poziomu użyteczności poszczególnych funkcji oraz podejmowania na ich podstawie zdefiniowanych akcji;
  • Możliwości łatwej ekspozycji produktów i usług banku oraz jego partnerów za pomocą API lub innych dogodnych wzorców integracyjnych;
  • Wysokiej dostępności i bezkompromisowego podejścia do aspektów bezpieczeństwa ze szczególnym naciskiem na ochronę danych osobowych. Szczegółowe wymagania w tym zakresie przedstawimy wybranym oferentom na kolejnych etapach naszego procesu;
  • Mile widziana możliwość komentowania treści na platformie czy możliwość ustawienia komunikatów push np. w momencie pojawienia się np. nowych treści czy przypomnień o nadchodzących wydarzeniach;
  • Chcielibyśmy, aby narzędzie spełniało standardy wizualizacji i estetyki segmentu Wealth Management, zapewniało możliwość personalizacji wybranych elementów wizualnych przez Klienta, a także było przyjazne w użytkowaniu nie tylko ze strony Klienta końcowego, ale także wygodne i łatwe w obsłudze dla pracowników banku, zarówno tych, bezpośrednio opiekujących się danym Klientem, jak i dla zespołu marketingu czy komunikacji.

Eksperci Banku BNP Paribas czekają na zgłoszenia do 19 lutego do końca dnia. Po ocenie wszystkich zgłoszeń wybrane firmy zostaną zaproszone do udziału w Office Hours, które tym razem odbędą się zdalnie 25-go lutego 2021 r.

Office Hours są elementem uproszczonego procesu zakupowo-wdrożeniowego (nie ma przetargu), autorskiego podejścia Banku BNP Paribas do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 18 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się ponad 800 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 17-ście rozwiązań (np. chatbot EVA we współpracy z SentiOne czy rozwiązanie dla Klientów głuchych z Migam) i podpisano cztery umowy ramowe.

W ciągu tygodnia po wydarzeniu bank wskaże od jednej do trzech firm, które przejdą do kolejnego etapu prac.

Wszystkie firmy zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours, bank zaprasza do kontaktu pod adresem: startupy@bnpparibas.pl.



Autor |2021-02-09T13:07:44+02:009 lutego 2021 13:07|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.