Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia-Klienci znów będą mogli korzystać z eSkrzynek

Klienci znów będą mogli korzystać z eSkrzynek

Poczta Polska na nowo wprowadza możliwość odbioru korespondencji listowej poleconej elektronicznie bez konieczności bezpośredniej obsługi w miejscu zamieszkania czy w placówce pocztowej.  

Poczta Polska nadchodzące do Klientów przesyłki polecone przetworzy w formę dokumentu elektronicznego i udostępni kopertę oraz zawartość przesyłki w eSkrzynce Użytkownika założonej przy użyciu profilu zaufanego. Klienci w ramach usługi mogą zgłosić trzy różne adresy korespondencyjne. Dodatkowo każda przesyłka zostanie po upływie miesiąca od udostępnienia przesłana na wskazany adres.

W ramach usługi obsługiwane będą przesyłki polecone, których zawartość stanowi korespondencja, z wyłączeniem przesyłek wysyłanych przez: sądy i trybunały, prokuraturę i komornika sądowego oraz przesyłki wysyłane przez organy ścigania, które opatrzą swoje przesyłki napisem „Nie podlega digitalizacji”.

By móc skorzystać z usługi należy posiadać profil zaufany. Co warte podkreślenia Poczta Polska przetwarza korespondencję w formę dokumentu elektronicznego tylko na indywidualny wniosek Klienta. Zainteresowani założeniem eSkrzynki mogą to zrobić na stronie – eskrzynka.poczta-polska.pl

Możliwość odbioru przesyłek poleconych w postaci elektronicznej dostępna będzie do 30 września 2021 r.

 

Ważne! 

W związku z wejściem w życie nowych regulacji prawnych dotyczących eSkrzynki wszyscy Klienci, którzy będą chcieli rozpocząć bądź ponownie korzystać z tej usługi, zobowiązani są do założenia swojej eSkrzynki przy użyciu profilu zaufanego.



Autor |2021-01-04T09:56:43+02:004 stycznia 2021 09:56|Kategorie: Bezpieczeństwo, Inne, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.