W czasie czterech dni jednego z największych polskich festiwali muzycznych fani korzystający z sieci Orange przesłali dane, które zmieściłyby się na 17,5 tysiąca płyt CD, a także intensywnie dzwonili i wysyłali SMS. W trakcie festiwalu z darmowego Wi – Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób. Ponad 114 tys. klientów skorzystało z prezentu – pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu.

12 TB danych – tyle przesłali w trakcie Open’er Festival Powered by Orange klienci Orange Polska. To równowartość 400 tys. godzin streamowania muzyki lub 7,5 mln zdjęć przesłanych przez sieć mobilną. Największy transfer danych, ponad 449 GB klienci operatora przesłali ok. godz. 2 w nocy z 6 na 7 lipca – w trakcie koncertu Taconafide, ostatniego wspólnego występu duetu. Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami MØ i Davida Byrne. W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny, czyli tyle, co ponad 10 dni. W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355 256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa.

Podczas Open’er Festival Powered by Orange działała Orange strefa, w której pomiędzy koncertami uczestnicy festiwalu mogli skorzystać z różnorodnych atrakcji: potańczyć przy muzyce serwowanej na żywo przez DJ’a, zrobić sobie tatuaż techniką body marbling, zagrać na mach-machine, czy też przekazać do recyklingu stare telefony. Tym razem zebrano ich 800 sztuk. Jak co roku w Orange strefie można było bezpłatnie naładować telefon w 200 punktach od Orange Energii. Nowością była usługa na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiająca ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Z tej usługi skorzystało 600 festiwalowiczów, którzy wypożyczyli powerbanki z funkcją szybkiego ładowania obsługujące wszystkie smartfony.

źródło: Orange