Znany dyrektor kreatywny i założyciel STAPLE oraz Reed Art Department jest kuratorem inspirującej, interaktywnej wystawy prezentującej najnowsze rozwiązania lifestyle’owe LG

LG Electronics podjęło współpracę z Jeffem Staplem, słynnym nowojorskim projektantem, znanym ze swojej marki streetwearowej STAPLE, agencji kreatywnej Reed Art Department oraz licznych, głośnych kooperacji z firmami sneakersowymi oraz modowymi. Efektem wspólnych działań jest wystawa Creator’s Room, którą można zobaczyć na targach CES 2023. Zaprojektowana we współpracy z Jeffem i naznaczona jego charakterystycznym stylem ekspozycja Creator’s Room to starannie urządzona przestrzeń wyposażona w stylowe przedmioty, dzieła sztuki i najnowsze rozwiązania lifestyle’owe LG.

Znajdująca się na stoisku LG na targach CES wystawa Creator’s Room doskonale ilustruje, w jaki sposób najwyższej klasy sprzęt AGD może współgrać z różnymi stylami życia, wzbogacając je. Przestrzeń prezentuje również unikalną estetykę, która uczyniła Jeffa ulubieńcem fanów streetwearu i „sneakerheadów” na całym świecie. Wystawa zawiera niektóre z najbardziej cenionych przez niego przedmiotów, takich jak limitowane edycje sneakersów, figurki i albumy o sztuce.

Pasję Jeffa do butów oraz modny, młodzieżowy klimat ekspozycji wspiera podwójny rząd (2×5) szafek na buty LG Styler™ ShoeCase – kompaktowego rozwiązania do przechowywania, eksponowania i pielęgnacji limitowanych edycji obuwia. W przestrzeń tę harmonijnie wkomponowane jest również urządzenie LG Styler ShoeCare, które wykorzystuje technologię LG TrueSteam™, aby utrzymać higienę i doskonały wygląd butów. Ponadto oba te innowacyjne, nowoczesne produkty odzwierciedlają zaangażowanie firmy w ESG, ponieważ ich powierzchnie zewnętrzne są w całości wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

Wszystkie zaawansowane urządzenia prezentowane na wystawie Creator’s Room są kompatybilne z aplikacją LG ThinQ™. Oferuje ona dostęp do szeregu funkcji i usług, które zwiększają wygodę i zapewniają spersonalizowane możliwości użytkowania. Za pomocą aplikacji można na przykład zmienić kolor lodówki z funkcją MoodUP™, której panele drzwiowe LED oferują ponad 190 tysięcy możliwych kombinacji kolorów. Aplikacja umożliwia również wybór i zmianę obrazu wyświetlanego na zintegrowanym ekranie LCD klimatyzatora ARTCOOL™ Gallery, wybór różnych kolorów i efektów świetlnych dostępnych w ShoeCase czy zdalne sterowanie ShoeCare.

 

Zaprojektowana we współpracy z legendarnym Jeffem Staplem wystawa Creator’s Room przedstawia dopasowany do potrzeb styl życia, który można osiągnąć dzięki nowym koncepcjom urządzeń lifestyle’owych LG. Zamierzamy nadal tworzyć dopracowane estetycznie i technologicznie rozwiązania zapewniające użytkownikom bardziej spersonalizowane wrażenia i zwiększające komfort życia w domu — powiedziała Sookie Roh, wiceprezeska i szefowa działu komunikacji marki LG Electronics Home Appliance & Air Solution.

 

Odwiedzający stoisko LG (nr 15501, Centrum Kongresowe w Las Vegas) na targach CES 2023 w dniach 5-8 stycznia będą mieli okazję obejrzeć unikalną wystawę Creator’s Room pod kuratelą Jeffa Staple’a, a także wszystkie najnowsze innowacje lifestyle’owe firmy.