Firma LG Electronics (LG) podzieli się swoją filozofią projektowania skoncentrowaną na człowieku podczas Milan Design Week, znanego na całym świecie wydarzenia poświęconego wzornictwu, które odbędzie się w dniach 7–12 czerwca w Salone del Mobile. Tym samym LG zaprezentuje wiele przemyślanych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów. Na tych największych na świecie targach projektowania i wzornictwa swoimi najnowszymi wizjami wzornictwa meblowego dzieli się 370 000 uczestników ze 188 krajów na 2100 stoiskach.

 

 

W Mediolanie firma LG zaprezentuje wysokiej klasy rozwiązania do zabudowy Signature Kitchen Suite, które doskonale współgrają z każdą kuchnią, łącząc innowacyjne wzornictwo z najnowocześniejszą technologią. Wszystko po to, by na nowo zdefiniować przyjemność płynącą z gotowania. W ramach tematu True to Food firma LG wykorzysta swoje stoisko Signature Kitchen Suite o powierzchni 400 m² do pokazania, jak ważne jest zachowanie jak najdłużej wartości odżywczych i smakowych składników. Odwiedzający będą mogli doświadczyć wyjątkowych doznań kulinarnych, przechodząc przez cztery sekcje i biorąc udział w interesujących wydarzeniach. Każde z nich jest odzwierciedleniem jakości i indywidualnych potrzeb klientów, ukazując wyjątkowy design i funkcjonalność nowej linii produktów LG.

Z wystawą w Mediolanie zbiega się wydarzenie LG True to Food Itinerary, które odbędzie się w salonie Signature Kitchen Suite na Piazza Cavour. Firma zademonstruje metody pozwalające zachować oryginalny smak i świeżość żywności dzięki innowacyjnym rozwiązaniom LG.

LG we współpracy z włoską marką mebli Molteni&C S.p.A zaprezentują elegancki styl i zaawansowaną funkcjonalność marki LG SIGNATURE. Dzięki tej kooperacji konsumenci będą mogli zarówno wirtualnie, jak i fizycznie zapoznać się z innowacyjnymi produktami. Ponadto przez cały tydzień wyświetlany będzie krótkometrażowy film Hide and Seek, którego celem jest zaprezentowanie najnowocześniejszych produktów LG SIGNATURE oraz eleganckiego wyposażenia wnętrz Molteni&C. To wizualne dzieło zostało wyprodukowane przez LG SIGNATURE, a stworzone przez Francescę Molteni, wpływową dyrektorkę artystyczną i wizualną, założycielkę Fabryki Projektów MUSE. Materiał przedstawia partnerstwo LG SIGNATURE i Molteni&C, wyrażając to, co reprezentują obie marki. Temu przedsięwzięciu towarzyszyć będą również specjalne wydarzenia HIDE & SEEK, podczas których odwiedzający projektanci wnętrz i architekci będą mogli połączyć zdobywanie wiedzy z kreatywną zabawą.

 

image processing20220607 912992 th9j58

 

Modele LG OLED Objet Collection Easel (65Art90) i Posé (LX1) są unikatowe dzięki współpracy z holenderską marką Moooi, specjalizującą się w rozwiązaniach dla osób pragnących w swoim życiu połączyć piękno z wygodą. Współpraca ta nawiązuje do charakterystycznej dla Moooi wystawy A Life Extraordinary, łącząc najnowocześniejsze telewizory lifestyle’owe z niezwykłymi projektami. Kolekcja LG OLED Objet, reprezentująca nowy, ekscytujący kierunek w dziedzinie telewizorów, umacnia globalną pozycję firmy LG jako innowatora w dziedzinie stylu życia.

 

 

Więcej informacji na temat urządzeń kuchennych do zabudowy Signature Kitchen Suite można znaleźć na stronie internetowej LG Signature Kitchen Suite lub w interaktywnym wirtualnym salonie wystawowym LG SIGNATURE, który będzie dostępny dla wszystkich podczas targów Milan Design Week.