Jesteś tutaj:-, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Targi i konferencje, Wydarzenia, Xiaomi-Xiaomi prezentuje nową tożsamość: Alive

Xiaomi prezentuje nową tożsamość: Alive

Wartością marki pozostaje budowanie przyszłości, teraz w wersji premium

Firma Xiaomi – globalny lider technologiczny, ogłosiła nową, odświeżoną tożsamość wizualną firmy, łączącą filozofię organiczności z koncepcją „Alive”. Nowy branding ma na celu wzmocnienie pozycji Xiaomi w segmencie premium. Nowe, bardziej dynamiczne logo symbolizuje witalność firmy.

 

Zaprojektowane przez Kenyego HARA

Nowe logo Xiaomi zostało zaprojektowane przez światowej sławy projektanta, profesora Musashino Art University i prezesa Nippon Design Center (NDC), nazwiskiem Kenya HARA. Przyjęcie bardziej miękkiego, zaokrąglonego konturu na rogach wcześniej kwadratowego logo, wraz z przeprojektowaną typografią, sprawia, że nowe logo jest teraz bardziej estetyczne. Kolor firmowy pozostaje pomarańczowy, aby nadal przekazywać żywość i młodość Xiaomi. Czarny i srebrny będą również używane jako kolory uzupełniające, aby dostosować się do wizerunku premium.

Kenya HARA wykorzystał matematyczny wzór „superelipsy”. Chociaż pomiędzy kwadratem, a kołem istnieje nieskończenie wiele form przechodnich, projektant wybrał wizualnie optymalną równowagę poprzez dostosowanie zmiennych we wzorze opisującym ten kształt. Użycie n=3 pozwoliło osiągnąć równowagę pomiędzy kwadratem i kołem. To symbol „Alive” – kształt inteligentny, zwinny, co reprezentuje elastyczność, nieustępliwość i chęć podążania naprzód.

 

Filozofia nowego projektu

Kenya HARA zaproponował nową koncepcję designu dla Xiaomi – nazwał ją „Alive”. Uważa on, że technologia Xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem. Jest też w stanie dostosować się do wszelkich zmian w otoczeniu. „Alive” pokazuje filozofię Xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się – technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami.

 

Logo, które porusza

Nowe logo ma w sobie więcej dynamiki. Nie jest osadzone statycznie w prostokącie, między czterema rogami. Krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. Xiaomi rozwija się w szybkim tempie. Ta nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie.

 

Zdjęcie: mi.com



Autor |2021-03-30T23:52:34+02:0031 marca 2021 07:00|Kategorie: Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Targi i konferencje, Wydarzenia, Xiaomi|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.