Plus i Orange to najwięksi reklamodawcy z branży telekomunikacyjnej w listopadzie – z budżetami ponad 23 mln zł każdy. Trzecie miejsce należy do T-mobile, a to oznacza, że podium nie zmieniło się w porównaniu z październikowymi wynikami.
Instytut Monitorowania Mediów
Telekomunikacja: typy reklamowanych usług
Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm.
Instytut Monitorowania Mediów
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-30 listopada 2017 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
źródło: Instytut Monitorowania Mediów
Kan
Play przynajmniej zyskuje na tych wydatkach reklamowych. Orange wyrzuca pieniądze
co z tego ze wywslaja hajs na reklamy jak nie przeklada sie to na oferty..
Ibisz drigi bardzo jest, do mnie za 1000 nie chcial na urodziny przyjsc