Wydatki reklamowe sieci komórkowych spadły w trzech kwartałach br. o 4 proc. w skali roku. Najwięcej w promocję wśród sieci komórkowych w omawianym okresie zainwestował T-Mobile Polska, mocno spadły wydatki Virgin mobile – wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych, bez rabatów).

Najwięksi reklamodawcy wśród sieci komórkowych

(dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-IX 2015

I-IX 2016

zmiana proc.

T-MOBILE POLSKA

201 148 220 zł

269 939 321 zł

34,2

P4

289 471 738 zł

257 805 898 zł

-10,9

ORANGE POLSKA

315 247 833 zł

252 734 666 zł

-19.8

POLKOMTEL

216 358 394 zł

215 663 898 zł

-0,3

VIRGIN MOBILE POLSKA

35 858 378 zł

20 867 547 zł

-41,8

Razem

1 058 084 563 zł

1 017 084 170 zł

-3,9

źródło: wirtualnemedia.pl

Kan